Puszcza Bukowa

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 19.04.2009 | Komentarze 3

Jako że ostatnio nie byłem w puszczy to w Sobotę po szybkim kontakcie ze starą gwardia wybraliśmy sie na leśne szaleństwa. Wystartowałem o 8 od siebie żeby jeszcze dla rodziców podrzucić PIT'y
Spotkanie o 9 u Turka z tomash'em, potem dołączamy do grupy Grzeska. W piątkę zaczynamy podróż po ścieżkach puszczy.
Bardzo miły wypad. Będziemy je kontynuowali co niedziele, no chyba że wypadnie maraton bo niektórzy muszą zaczerpnąć odrobinkę adrenaliny i współzawodnictwa :)

pomniczek © wober
Kategoria Puszcza Bukowa

| 12:03 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj Średnia dokręcona asfaltem z puszczy wyszło cos koło 19 chyba. W Większości raczej bedzie 9:30 to sie zabierzesz ze mną z pomorzan mm85 i polecimy :)
Tomek | 20:28 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj Sporo km natłukłeś dzisiaj :) Za 2 tyg obowiązkowo powtórka.
mm85
| 20:09 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj Zawsze tak wcześnie w niedziele? Ja się pisze za dwa tygodnie. Ładnie tam w Puszczy bukowej lepsze tereny jak u nas w Wkrzańskiej. Niezła średnia.