Lipiec, 2013

TRENING#102

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 1

Dziś w planie szybkość i sprinty. Do Miedwia mało czasu. Koło od MTB w serwisie i meczę szosę choć wolałbym się przyzwyczajać do górala. Po drodze w Podjuchach spotkałem "Serka" z Gryfina, który wracał do domu. Wiedziałem że nie odmówi mi użyczyć kawałka bagażnika. W sumie miałem za 3 minuty "jedynkę" i miałem jechac za nią ale atutem auta jest to że nie staje na przystankach :)

Zaczęła się jazda za autem. Za wysoki jestem i przy nie otwartym bagażniku i tak dostawałem w ryja. Jeszcze na jakiejś dziurze siodło się obsunęło ale trzeba było zasuwać. Szybko dojechałem do Gryfina i w sumie można było powiedzieć że po treningu. Nie odpuszczałem. Po naprawie siodła pojechałem dalej mocno bo TDP trzeba zobaczyć.

TRENING#101

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 0

Na pogaduchy z chłopakami z Gryfina. Było nas 5-ciu. Pogadaliśmy w tempie spacerowym. Potem dzida do domu bo czas ograniczony. Parno. Dwa razy zmokłem w deszczu ale bylo to przyjemne :)

TRENING#100

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 0

Setny trening musiał mieć to coś w sobie. Miałem zrobić szybkość za autem i tak byłem podjarany że mi strzeliła szprycha wyrywając kawałek piasty. Masarka. Trzeba szukać nowej co nie jest łatwe bo miałem 18-stke...

Powrót do domu tempem spacerowym.....

TRENING#99

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 0

Po weekendzie nie było czasu na jazdę. Lekko bolała mnie noga jak bym naciągnął mięsień i postanowiłem odpuścić kręcenie wczoraj. Dziś mocniej ze sprintami. Jakoś czuje że brak jest szybkości i dynamiki którą miałem w zeszłym roku. No cóż, coś kosztem czegoś, są inne priorytety ...........

TRENING#98

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 2

Bajabongo z Magdą.

TRENING#97

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 20.07.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj pojechałem sobie nową pętle. Kiedyś kręciłem kawałek tam z Erykiem i dziś chciałem ją sprawdzić. Słabo że nie wiedziałem że to aż tyle wyjdzie. Zanim wyruszyłem ze Szczecina autem przez Stargard to już mój brzuszek zapomniał co to śniadanie. Zabrałem pół batona i w drogę. Do piasecznika z Magdą a potem już sam pod nieznośny wiatr!!
Męczyłem sie tak do Chociwla. Następnie na Węgorzyno super trasa. Nowy asfalt i teren jak na Drawsku :)

Od Węgorzyna z wiatrem w plecy po trasie pętli drawskiej a od Recza pod wiatr. Tuż przez Reczem kończy mi się wodopój i jadę 25km bez wody. Susza straszna spowodowała niezła bombę. Dobrze że znowu na powrocie w Piaseczniku uratowała mnie Magda. Dwa bidony zniknęły szybko!!

BOMBA NIE WYBIERA!!!

ps. fajne przewyższenia wyszły.

TRENING#96

Wtorek, 16 lipca 2013 · dodano: 16.07.2013 | Komentarze 0

Lekko spokojnie rozkręcić nogę po sobocie. Od wczoraj powrót po urlopie i już zapomniałem że byłem na nim :)
Jak to w korporacjach: Jedyne co stałe to zmiany!!!

TRENING#95 Berlin Kebab

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 13.07.2013 | Komentarze 9

Umówiliśmy się z chłopakami na wypad do Berlina. No w końcu kebab w Berlinie smakuje podobno inaczej. Od razu dementuje ten stereotyp. Smakuje tak samo :)

W sumie można by pojechać na kebaba w Szczecine ale trzeba sobie pokręcić.
Umówiliśmy się o 5 rano na pl.Grunwaldzkim. Pojechało nas 6-ciu: Grzesiek, Mateusz, Daniel, Tomek, Marcin i ja. Dobrze bo każdy miał parę. Założenie było takie żeby nie gnać na maxa ale i tak do Berlina wyszła średnia ponad 33km/h (czyli na dystansie 190km). Same miasto fajne. Infrastruktura rowerowa super. Po ścieżkach rowerowych nikt nie chodzi. Po prostu cud.

Podjechaliśmy w kilka miejsc które ogarnął nasz przewodnik Grześ. Popstrykaliśmy fotki, potem kebab i zaczęła się masakra którą najbardziej zapamiętam. Jazda pod wiatr aż za Schwedt. Nieźle się wyorałem. Bomba złapała mnie na wysokości Cedynii. Oj odpuściło dopiero po postoju w Schwedt. Przyznam że 500km z zeszłego roku poszło jakoś lżej. Może to przez to że wiatr był mniejszy.
Grześ złapał aż 3 kapcie. No w sumie do momentu jak się odłączyłem od zespołu. Może coś jeszcze strzeliło :P
Dupa wytrzymała. Nogi zakwaszone ale mam nadzieję że piwko które właśnie pije pomoże :)

Fajne zakończenie urlopu. Opalenizna super :)

Dzięki chłopaki. Nie namawiajcie mnie na takie dystanse już :P

Ooooo takie przepusty na statki © wober

Wieża TV © wober

TRENING#94

Wtorek, 9 lipca 2013 · dodano: 09.07.2013 | Komentarze 1

Pogoda super, o 8 rano już paliło słońce. Fajnie się jedzie ale w sobotę będziemy nieźle zjarani :)

TRENING#93

Poniedziałek, 8 lipca 2013 · dodano: 09.07.2013 | Komentarze 0

Bajabongo z Magdą. Piękna pogoda!!