Czerwiec, 2009

BYŁO ZAWODOWO :D

Spacerkiem po mieście

Piątek, 26 czerwca 2009 · dodano: 26.06.2009 | Komentarze 0

Pospacerowałem po mieście do roboty, po plecak na jutrzejsza wycieczkę, na PKP po bilety na powrót i tak mi zleciało :)

ps. Liczę żeby nie padało start nad morze o 6:00 :)

Konserwacja sprzetu

Czwartek, 25 czerwca 2009 · dodano: 25.06.2009 | Komentarze 0

Po robocie wyskoczyłem szybko do ojca do roboty po WD40 i trochę wyczyścić rower. Coś mi trze w tarczówce tylnej i za chu** nie wiem co. W rowerowym też nie mogą znaleźć trzeba będzie całość rozebrać może coś w piaście stuka. Trochę wyczyściłem sprężonym powietrzem (8 atmosfer nieźle łupie :)) i trze trochę mniej.

Nowy fotel :) © wober

:) © wober

ciekawe czy da sie karnąć :D

Weekendowo

Niedziela, 21 czerwca 2009 · dodano: 21.06.2009 | Komentarze 5

Deszczowa przerwa © wober

Mistrz ZEN

Środa, 17 czerwca 2009 · dodano: 17.06.2009 | Komentarze 5

Czekam na pierwsze siniaki :P

Tour De Niemcy cz.3

Niedziela, 14 czerwca 2009 · dodano: 14.06.2009 | Komentarze 5

Zabrałem się z "młodzieżą" do kolejną wycieczkę na tamtą lepszą stronę. Po piątkowej "setce" i dwóch imprezach pijackich moja motywacja była zerowa. Pojechałem z nastawieniem żeby tylko mi za bardzo nie odjechali ale nie udało się :P
Wystartowaliśmy z Głębokiego na Dobieszczyn i w połowie tej drogi miałem już dosyć a jest tam około 18km. Pomyślałem że nie będę szalał to może się zmęczą chłopaki i poczekają na "staruszka" :)......... poczekali.
W dojczach odżywam trochę i jedzie się całkiem miło. Powrót przez Buk i przystanek w Dobrej. Potem zaciąg dwóch koxów który jeszcze wytrzymuję do wyjazdu z Wołczkowa (42km/h). Potem odpuszczam i spokojniejszym tempem docieram na Głębokie.
Powrót do domu bardzo spokojny i sobie średnią popsułem a była prawie 29 na Głębokim :)

PS. jak będę miał oponki to może wtedy pociągne hyhyh

kox © wober

koxy dwa © wober

prawie jak kox :D © wober

Tour De Niemcy cz.2

Piątek, 12 czerwca 2009 · dodano: 12.06.2009 | Komentarze 4

Kolejna wyprawa do naszych sąsiadów. Pogoda nawet dopisała gdyby nie wiatr. Strasznie wiało ok. 35-40 km/h ale daliśmy radę. Wycieczka w okrojonym składzie bo reszta miała jakieś wymówki :P (tomash ja jak popije to jadę w Niedziele się nie wykręcisz i za kare po batoniku kupujesz :P. Sms o 3 w nocy zaskoczył moją żonę myślała że to kochanka.). Wystartowaliśmy z mm85 około 9:40 na przejście w Buku potem już było tylko piękniej Blankensee, Merwegen, Rothenklempenow, Grunhof, Glashutte, Hintersee, Reith (tam wieża widokowa),Ahlbeck, Gegensee, Hintersee, Dobieszczyn, Stolec, Łęgi, Buk, Dobra, Wołczkowo i finish na Głębokim.
W Stolcu złapał nasz deszcz ale szybko przeszedł zdązyliśmy wyschnąć nim dojechaliśmy a jak wracałem do domu to mnie jeszcze dorwał raz na Europejskiej ale to nie były już przelewki :D
Udany wypad..... Cola uratowała mi życie :)

Kuter rybacki 19 wiek :P © wober

Lamy i kózki :) © wober

Wieża w Reith © wober

Kox :P © wober

A jednak mnie dorwał

Czwartek, 11 czerwca 2009 · dodano: 11.06.2009 | Komentarze 0

......deszcz :)
Wystartowałem zaraz po rozpogodzeniu na chwilkę do rodziców na prawy brzeg po mapy Niemiec na jutro (choć pytanie czy będzie pogoda). Wracając na moście Długim zaczynało padać zdążyłem jednak przed epicentrum opadów :)
Pięć minut po wejściu do domu zaczęło nieźle lać..... współczuję tym ludkom z procesji którzy dopiero rozpoczynali przemarsz przez moją dzielnicę :)

ps. Mapy są tylko muszę ksero zrobić rano bo to duża książka :)

Mała pętelka

Środa, 10 czerwca 2009 · dodano: 10.06.2009 | Komentarze 0

Wyszedłem wcześniej z roboty żeby zdązyć kupić dętki do nowych oponek dla "Madzi" (niestety rozczarowałem się nie doszły :( ). Udałem sie najpierw do Synkrosa (tylko tam cos mieli słabe zaopatrzenie w tym Szczecinie). Potem Przez Głębokie, Lubieszyn, Stobno, do domku.

Pierwsze testy SLX'a

Poniedziałek, 8 czerwca 2009 · dodano: 08.06.2009 | Komentarze 7

Pierwsze testy nowej korby SLX'a wypadły pozytywnie. Tydzień bez pedałowania był bardzo nudny choć weekend spędziłem na jeździe konnej w Kruczu obok Czarnkowa i na pewno wrócę tam z rowerem bo tereny ze względu na pozostałości lodowca naprawdę dają masę górek które trzeba zdobyć :)
Dziś na szczęście miałem tylko zebranie miesięczne w robocie i już po 15 byłem wolny. Uderzyłem do Bikesquad'u odebrać "Madzię" i przyznam, że korba wygląda super. Jeśli chodzi o wrażenia na pewno bardzo sztywna co mnie zaskoczyło choć zmiana z jakiejś korby Shimano MC09 na SLX'a to jak przesiadka z malucha na mercedesa :)
Wybrałem się na prawy brzeg zrobić kompa rodzicom bo coś przekombinowali, potem przez Głębokie do domku. Tydzień bez dwóch kółek spowodował trochę spadek formy (chociaż nie wiem czy jakaś była :P) i trochę sie dziś zmęczyłem.
Miejmy nadzieję że szybko wróci forma bo w piątek długa wycieczka nas czeka :)