Sierpień, 2011

W tlenie

Środa, 31 sierpnia 2011 · dodano: 31.08.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj w tlenie. Zimno tylko 14 stopni jak wychodziłem. W Chlebowie spotykam p. Zbyszka z Binowa. Zabieram się z nim w stronę Bielic. Dziś jest czas na pogadanki. Wyjeżdżamy koło Żabowa i kierujemy się na Stare Czarnowo. Potem tylko Płonia i jesteśmy w Szczecinie. Zajeżdżamy do Turka chwile gadki i wracam do domu.
Sympatyczny dzionek.

Interwały

Wtorek, 30 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 0

Pogoda niezmienna. Przelotny deszcz i tylko 16 stopni.
Dziś dwa mocne akcenty.
2x15 min + 10 min na uspokojenie.

AVG CAD: 81

ps. mamy nowego szosowca na "naszym" podwórku :)
Ekipa z zielonego "dżipa" rośnie w siłę :)

Intwerały

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 5

Za oknem czuć już powoli jesień. Choć była piekna tego lata to kolokwialnie rzeknę "pogoda z dupy". Czas zacząć się przyzwyczajać do chomikowania. Na szczęście interwały pod dachem są na tyle korzystne że nie trzeba szukać górek. Sam sobie stworzyłem pagórki ustawiając obciążenie na 400W
2x5min + 1 min odpoczynku.
3x10min + 3 min odpoczynku.

Było ostro.
Dodatkowo rozgrzewka i rozjazd + rozciąganie.

W weekend Choszczno. Na 99,9% mamy stworzoną swoją grupę. Siedmiu wspaniałych
AVG CAD: 78

Kryterium Szosowe Wały Chrobrego

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 8

Dzisiaj jako fotoreporter. Szkoda było kół choć na 30km nie było mocnej obsady. Pogoda w kratkę jak wracaliśmy zaczynało kropić.
Atmosfera fajna, koxy miłe :)

Fotki TUTAJ!!!!!!!!!!!!! (wrzucają się jeszcze)

Z Damianem Zielińskim – Mistrzem Europy © wober

Z Tomas'em Babek'iem – najmilsza mordka zawodów :) © wober

Stefan Nimke – Niemcy (Mistrz Olimpijski z Aten medalista olimpijski z Sydney i Pekinu) © wober

Szczecińskie Koxy.....robia fotkę ze mną :D © wober

mój rower :D © wober

10.000 km :)

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 27.08.2011 | Komentarze 20

Dzisiaj objazd trasy maratonu w Choszcznie. Ogólnie rzecz biorąc płasko jak na stole z dwiema hopkami. Stan asfaltu określam jako dobry. Są odcinki słabsze ale tylko chwilowo.
Na objazd pojechaliśmy w ekipie która zdobywa tam "miszczostwo" :D
Start z Dolic w składzie: Magda, Maciek, Bartłomiej i ja.
Miało dziś nie padać ale nas oszukali. Od Choszczna cały czas w siąpiącym deszczu. Dobrze że humory dopisywały i towarzystwo było pierwszorzędne.
Czułem się jak w Gorzowie i deszcz mi nie straszny.

AVG CAD: 83

ps. No to puchar za 10,000 km sam sobie przyznaję. Dziękuję, dobranoc :D

Puchar za 10.00km ooooooo!!! :) © wober

banda drombo na trasie © wober

Rozruch

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 26.08.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj rozruch po dniu przerwy, nogi trochę zamulone więc jazda spokojna w tlenie. Jutro objazd trasy w Choszcznie a w niedzielę wpadnę na Wały Chrobrego zobaczyć jak nasi torowcy ogarniają temat :)
Szkoda że te kryterium po bruku bo bym sobie pojechał a tak to......szkoda kół i zdrowia z wariatami na MTB :)

Nie ma lekko...

Środa, 24 sierpnia 2011 · dodano: 24.08.2011 | Komentarze 11

Dzisiaj zjadłem porządny obiadek żeby było z czego jechać. Pół dnia ustawialiśmy się na trening aby zebrać jak najwięcej osób. Po kilkukrotnym przekładaniu godziny udało się umówić na godz 17. Skład: Adam, Daniel (miło było poznać), Eryk MA KONTO NA BS!!!!!! i ja.

Teraz od początku. Wydaje mi się że trening był dla chłopaków wytrzymałościowy ale mogę się mylić. Początek bardzo spokojny na rozkręcenie i pogaduchy wystarczyło czasu do Buku. Potem falbanki i kierunek na Bismark. Ścieżką rowerową w góre i w dół aż do Przejścia w Lubieszynie i kierunek na Grambow. Tam Adam depcze ciut mocniej ale z Danielem śmiało niue puszczamy kolegi. Eryk się nie spodziewał takiej rozgrywki i został z tyłu. Chwile poczekaliśmy i już jedziemy razem. Od Grambow mocniejsze tempo. Super!!. Kierujemy się w stronę Ramin a tuz za tą miejscowością przejmuję pałeczkę i podkręcam chłopaków ponad "czwórkę z przodu" przed górką odpuszczam czyhając na atak. Rachu ciachu i skacze z końca. Chłopaki lekko zostają ale na zjeździe wszystko się łączy. Kierujemy sie na Locknitz. Podpowiedziałem Erykowi jak ma hopki wjeźdzać i na kolejnej puszczam go do przodu jadąc obok. Chłopak kasuje ją podkręcając do 36km/h. Ile jedno słowo może pomóc :)
Do Locknitz z górki podkręcam tempo i skaczę do przodu. Adam stara się złapać koło. Puszczam go i czekam na sprint. Dobrze mi robią takie wyjścia. W samej miejscowości wyskakuje z koła i przykręcam moje Vmax z dziś. Czekam z Adamem na światłach na resztę którą zostawiliśmy z tyłu. Dalsza przejażdżka przez miejscowość spokojna bo asfalt tragedia. Wszyscy o tym wiemy więc nici ze ścigania :)
Z Locknizt kierunek przejścia w Dobieszczynie. Zmiany idą piękne. Nawet Eryk ogarnia sprawę dając zmiany. No chłopak się w końcu może pozbędzie tego parszywego zajęcia którym jest piłka nożna :D
Tempo ponad cztery dychy i tak sobie suniemy po zmianach. Pod koniec staramy się uciec Adamowi który trochę taktycznie pojechał za długa zmianę ale ze łzami w oczach udaje mu się dojść do Eryka. Szkoda że chłopak nie poszedł na bok to byśmy uciekli :D
Od Dobieszczyna chwila wolniej i znowu ogień. Po zmianach idziemy ładnie a potem wcielam się w rolę maszynisty i ciągnę chłopaków ostro do Tanowa na koniec atakując jeszcze tablicę :)
W Tanowie zwalniamy, ja odbieram telefon od Pawła który jest bliski zakupu szosy i liczę że mu się to uda bo i maszyna ostra i cena wypaśna :)
Grupa mi odjeżdża i muszę włączyć drugi bieg. odskoczyli na około 1km. Podkręcam tempo do 50km/h i po chwili jestem na kole. Rachu ciachu zmiana i już prowadzę nie czekając na swoja kolej zapieprzamy do Pilchowa. Potem juz po ścieżce na Głębokie. Jakież było zadowolenie w grupie jak spojrzeli na liczniki że taką średnia strzelają. Te uśmiechy są nie do opisania. Jak się chce to można.
Szybkie pożegnanie i do domu.
Prysznic i czekają już na mnie krokiety z mięsem i barszczyk.
Udany Trening. Teraz niech nie myślą że wolniej będziemy jeździć. Absolutnie.

ps. dzięki koksiątka do następnego :)

AVG CAD: 89

Eryk, dziiś kolejny raz zadziwił :) © wober

Od Lewej: Adam i Daniel :) © wober

od tylu wygladają tak :) © wober

Długo w tlenie

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 7

Dzisiaj z Krzyśkiem umówiliśmy się o 10 na Głębokim. Tempo miało być i było wycieczkowe. Udaliśmy się do Altwarp. Czas poświęcony długimi rozmowami o sprzęcie, modyfikacjach i taktyką na jutrzejszy trening żeby ........ :)
W Altwarp złapał nas leciutki deszczyk ale jesteśmy twardzi i się nie roztopiliśmy. Kilka fotek i do domu.
Nogi pod koniec już nie kręciły, takie śniadanie jak dziś nie pozwala kręcić. Pod koniec tygodnia trzeba zrobić przerwę bo czuje brak świeżości.

AVG CAD:87

Altwarp :) © wober

Wolnocłowy - kiedyś się tu spirytus kupowało :D © wober

Achtung, Achtung jadą czołgi!!!! :D © wober

W tlenie

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj rano Adam dał mi znać ze wybiera się z Erykiem popołudniu na lekkie kręcenie. Dziś idealnie się wpasowałem bo jazda miała być spokojna. Dałem znać też Łukaszowi. Mieliśmy wystartować o 18 z Głębokiego ale że Łukasz się miał spóźnić poczekaliśmy 10 minut i wolno kierowaliśmy się w stronę Dobrej gdzie miał nas dogonić. W Dobrej czekaliśmy ponad 15 min a chłopaka dalej nie ma. Postanowiliśmy jechać jak nas złapie to ok. Godzina była podana i przez te opóźnienia wracaliśmy po nocy!! Dopiero po 21 byliśmy na Głębokim. Dobrze że Adam miał tylną lampkę to przynajmniej było widać nasz tył. Po przekroczeniu granicy jechaliśmy spokojnie z pogaduchami. Jak okazało się że jest już późno i robi się ciemno trzeba było podkręcić tempo. Jestem zdumiony że od Dobieszczyna Erykos dawał radę. Coś bierze po kryjomu :D
Ciągnął chłopak po zmianach 34 km/h i nie było płaczu, a jeszcze ostatnio jak z nim byłem to ledwie kolo trzymał jadąc 30km/h. Jest progres :D
Jako że nie chce założyć konta na BS to mu je założymy sami i będziemy adminować :D
Dzięki chłopaki za trening.

AVG CAD: 93

Ida Ciągiem Adam i Eryk © wober

Eryk, chłopak idzie jak burza :) © wober

VI Kołobrzeski Maraton Rowerowy

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 13

Kołobrzeg przywitał nas w sobotni poranek chłodem i wyjątkowo mocnym wiatrem. Byliśmy przygotowani na ostrą walkę z warunkami pogodowymi i mimo zwyżki formy trzeba było mierzyć siły na zamiary. W planie miałem "pudło" bo noga ostatnio coś za dobrze kreci (ciekawe czy to przez te witaminy w strzykawkach hmmm). Grupa była obiecująca bo było parę osób które mogą przynajmniej dobrze pojechać początek. Potem albo będę walczył sam albo podłącze się pod grupę w której byli faworyci w open a ruszali zaledwie 4 min po nas.
Początek całkiem mocny mimo wiatru (new.meteo pokazywało 36km/h z zachodu czyli ponad połowa trasy pod wiatr). dosyć mocny. tempo spadało do 35km/h na jakiś hopkach. Sporo szarpania na zmianach co spowodowało że po około 20 kilometrach zostaliśmy w pięciu. Cały czas tempo szarpane. Chłopaki ciągną ile się da a potem po zmianie biedaki muszę gonić grupę. Cały czas monitujemy informację o przewadze nad goniącymi "faworytami" w których to jechało dwóch chłopaków z mojej kategorii. Nie pamiętam ale chyba doszli nas koło 50-60'tego kilometra. Skacze za nimi i razem ze mną czterech chłopaków z grupy. Przy okazji poznaję Darka z Mierzyna z którym pewnie pokręcę bo mimo wieku ma chłopak moc ale co tu dużo mówić mistrz Polski w kolarstwie szosowym i na torze :)

Grupa jedzie bardzo ostro poniżej czterech dych nawet nie schodzimy, jedni odpadają inni przylepiają się na chwilę ale cały czas jedziemy składem około 8-9 osób. Nie idzie odpoczywać bo wiatr wieje niemiłosiernie. Zmiany są szybkie i skończyło się w końcu szarpanie. Jazda wachlarzem po całej długości jezdni to standard. Zjeżdżamy tylko nadciągającym z przodu autom. Na punktach żywieniowych nikt nie staje bo grupa odjedzie i trzeba się będzie męczyć samemu. Mam zapas żarcia ale gorzej z piciem. Daje sobie jednak radę dzięki uprzejmości osób które odpadają z grupy :)
Nawet na miejscach z brukiem nie zwalniamy. Cały czas pełen ogień.
Jedzie się mi bardzo dobrze ale wiem że najwyżej będę trzeci bo chłopaki z M2 mnie doszli więc pozostaje tylko kontrolować zmagania grupy.
Przed Kołobrzegiem jadę na końcu nabierając siły. Na ostatniej hopce skaczę z Chłopakiem z M2 i uciekamy reszcie. W samym mieście tyle aut że nie da się płynnie jechać. Ciągłe hamowania, niebezpieczne zajścia z autobusem i taxówkami. Zostajemy skasowani i cztery osoby nas dochodzą. Cwaniacko mija po chodniku jak puszczamy autobus który nagle skręcał w lewo. Na linii dojazdu do mety redukuje twarde przełożenia i wpadam na metę piąty, bo chłopaki zdołali si szybciej ogarnąć z okolic hamowania autobusu. Mijam tylko Mirka.
Lekki niedosyt że nie udało się dojechać jako pierwszy ale ruch otwarty robi swoje a jazda na czerwonym świetle i wymuszanie pierwszeństwa to standard :)