W tlenie

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj rano Adam dał mi znać ze wybiera się z Erykiem popołudniu na lekkie kręcenie. Dziś idealnie się wpasowałem bo jazda miała być spokojna. Dałem znać też Łukaszowi. Mieliśmy wystartować o 18 z Głębokiego ale że Łukasz się miał spóźnić poczekaliśmy 10 minut i wolno kierowaliśmy się w stronę Dobrej gdzie miał nas dogonić. W Dobrej czekaliśmy ponad 15 min a chłopaka dalej nie ma. Postanowiliśmy jechać jak nas złapie to ok. Godzina była podana i przez te opóźnienia wracaliśmy po nocy!! Dopiero po 21 byliśmy na Głębokim. Dobrze że Adam miał tylną lampkę to przynajmniej było widać nasz tył. Po przekroczeniu granicy jechaliśmy spokojnie z pogaduchami. Jak okazało się że jest już późno i robi się ciemno trzeba było podkręcić tempo. Jestem zdumiony że od Dobieszczyna Erykos dawał radę. Coś bierze po kryjomu :D
Ciągnął chłopak po zmianach 34 km/h i nie było płaczu, a jeszcze ostatnio jak z nim byłem to ledwie kolo trzymał jadąc 30km/h. Jest progres :D
Jako że nie chce założyć konta na BS to mu je założymy sami i będziemy adminować :D
Dzięki chłopaki za trening.