Tour De Niemcy cz.3

Niedziela, 14 czerwca 2009 · dodano: 14.06.2009 | Komentarze 5

Zabrałem się z "młodzieżą" do kolejną wycieczkę na tamtą lepszą stronę. Po piątkowej "setce" i dwóch imprezach pijackich moja motywacja była zerowa. Pojechałem z nastawieniem żeby tylko mi za bardzo nie odjechali ale nie udało się :P
Wystartowaliśmy z Głębokiego na Dobieszczyn i w połowie tej drogi miałem już dosyć a jest tam około 18km. Pomyślałem że nie będę szalał to może się zmęczą chłopaki i poczekają na "staruszka" :)......... poczekali.
W dojczach odżywam trochę i jedzie się całkiem miło. Powrót przez Buk i przystanek w Dobrej. Potem zaciąg dwóch koxów który jeszcze wytrzymuję do wyjazdu z Wołczkowa (42km/h). Potem odpuszczam i spokojniejszym tempem docieram na Głębokie.
Powrót do domu bardzo spokojny i sobie średnią popsułem a była prawie 29 na Głębokim :)

PS. jak będę miał oponki to może wtedy pociągne hyhyh

kox © wober

koxy dwa © wober

prawie jak kox :D © wober

jotwu | 06:05 poniedziałek, 15 czerwca 2009 | linkuj Niezmiennie podziwiam Waszą grupę szalejących młodziaków (tak .tak - "staruszku"). Wyczynowe szybkości, świetna atmosfera w grupie ładne zdjęcia - tak trzymać.
Krzysiek | 14:47 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj Trzeba bedzie powiadomic kontrole lotow w Goleniowie, ze wober kupuje slicki i bedzie latal ;)
Tomek | 14:37 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj Jak na terenowych oponach zrobiłeś zaciąg ~50-55km/h to aż boje się pomyślec co będzie na slickach :P Odlecisz :D
| 13:38 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj taaa wujo wober :D
mm85
| 13:17 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj Może do ciebie mówić wujku albo staruszku?
Czekam na twoje nowe opony i kolejny wypad:)