TRENING#97

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 20.07.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj pojechałem sobie nową pętle. Kiedyś kręciłem kawałek tam z Erykiem i dziś chciałem ją sprawdzić. Słabo że nie wiedziałem że to aż tyle wyjdzie. Zanim wyruszyłem ze Szczecina autem przez Stargard to już mój brzuszek zapomniał co to śniadanie. Zabrałem pół batona i w drogę. Do piasecznika z Magdą a potem już sam pod nieznośny wiatr!!
Męczyłem sie tak do Chociwla. Następnie na Węgorzyno super trasa. Nowy asfalt i teren jak na Drawsku :)

Od Węgorzyna z wiatrem w plecy po trasie pętli drawskiej a od Recza pod wiatr. Tuż przez Reczem kończy mi się wodopój i jadę 25km bez wody. Susza straszna spowodowała niezła bombę. Dobrze że znowu na powrocie w Piaseczniku uratowała mnie Magda. Dwa bidony zniknęły szybko!!

BOMBA NIE WYBIERA!!!

ps. fajne przewyższenia wyszły.

Danielo
| 15:44 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj O znów moje dawne trasy treningowe :) Kiedyś często dłuższe treningi leciałem przez Chociwel, Węgorzyno, czasami Ińsko. Odcinek Ińsko - Chociwel należał do ulubionych.
A weekendowe bomby to chyba u większości przez temperaturę i brak nawadniania ;)