Dobieszczyn i tysiaczek

Czwartek, 30 kwietnia 2009 · dodano: 30.04.2009 | Komentarze 5

Pętlę do Dobieszczyna rozpocząłem z roboty przez pl.Grunwaldzki gdzie złapałem kompana do jazdy. Po krótkiej rozmowie na pasach postanowił jechać ze mną. Ruszyliśmy spokojnie do Głębokiego a potem na zmiany łupaliśmy do Dobieszczyna nie schodząc poniżej 30km/h. Po skręcie na Dobrą w Dobieszczynie zwolniliśmy do 26 i trochę pogadaliśmy. Potem przez Stolec, Rzędziny, Łęgi, Buk, Dobrą, Głębokie aż po rozjazd na Traugutta gdzie rozjechaliśmy się każdy w swoją stronę.
Wycieczka udana oby więcej ;]

Pękł tysiaczek w terenie ;]

tysiaczek w terenie © wober

strzala
| 19:59 sobota, 2 maja 2009 | linkuj licznik wypas. teżtaki mam:)
| 08:08 sobota, 2 maja 2009 | linkuj Rzeczywiście nie jedzie się tam jakoś wybitnie ciekawie jak ktoś chciałby pozwiedzać :) Ale typowo kondycyjnie to fajny kawałek. Co do tempa jazdy to też myślałem ze kolega nie będzie trzymał tempa aż tak wysokiego bo początek prowadził on, ku mojemu zaskoczeniu po powrocie średnia okazała się wysoka :) (to cieszy bo kondycja rośnie :))
jotwu
| 22:47 piątek, 1 maja 2009 | linkuj Osobiście nie przepadam za pętlą dobieszczyńską, pewno ze względu na nudny kawałek Tanowo - Dobieszczyn (10 km) no i tę prostą 3500 m. Zaimponowałeś mi tempem jazdy, jak i faktem , że dobrałeś sobie partnera, któremu to tempo odpowiadało. Pozdrawiam.
| 10:06 piątek, 1 maja 2009 | linkuj no sporo osób ma taki wspomniany kompan tez miał 1106 ;]
mm85
| 23:28 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj Fajny masz licznik, taki jak mój :-)