Lajtowo po robocie

Piątek, 15 maja 2009 · dodano: 15.05.2009 | Komentarze 6

Miała być Puszcza, ale niestety pogoda stała pod znakiem zapytania i jak już byłem zdecydowany na wycieczkę zaczęło kropić :/
Już miałem rezygnować ale przy powrocie do domu postanowiłem zrobić mała rundkę przez południową żeby trzymać sie blisko domu i tak pedałowałem żę przez Siadło dolne, górne, Warzymice, Ostoje, i powrót europejską.
Bardzo lajtowe pedałowanie..... mimo dawek magnezu i mocnemu ograniczeniu kawy skurcze coraz częściej mnie łapią..... no przecież piwa nie odstawie :D

Siadło Górne i widok na jego dolną część © wober

strzala
| 22:11 sobota, 16 maja 2009 | linkuj na forum w dziale Hyde Park stworzyłem wątek szczecin i okolice. Może tam będziemy ze soba korespondować bo w komentarzach nie zawsze się pamięta kto co do kogo pisał. podaj dalej
| 20:56 sobota, 16 maja 2009 | linkuj i kto z was jedzie jutro XC w puszczy. Ja mam plan żeby zaliczyć chociaż 3 kółka ale prawdopodobnie dostnę dubla już na drugim. Ale trudno przynajmniej odwiedzę sobie Zdroje - dzielnicę w której mieszkałem 20 lat :)
jaktro | 11:38 sobota, 16 maja 2009 | linkuj Dzisiaj po południu (ok 16) jadę pokręcić się po puszczy i objechać trasę niedzielnego XC. Wprawdzie póki co pogoda jest byle jaka ale po godzinie 14 ma się rozpogodzić, więc nie wykręcajcie się jak wczoraj deszczem :>. Trasa niedługa. Moje gg: 8200239 - odezwijcie się to się ustawimy.
| 22:13 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Co do deszczu to na Kaszubskiej pokropiło jak wyłaziłem z roboty.
mm85 nie wiem czy w tygodniu dam radę, zdzwonimy się.
mm85
| 21:52 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Coś mamy pecha do Puszczy :-) Jedziemy w tygodniu do puszczy?
Piwko ma same witaminki:)
jotwu | 21:47 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Całkiem sympatyczna wycieczka - zaskoczyła mnie jednak informacja na temat deszczu. A co do obwodnicy śródmiejskiej, to bardzo jestem ciekawy jaki będzie kiedyś jej dalszy przebieg. Od Duńskiej ma biec w kierunku ul. Wszystkich Świętych, a potem coraz bliżej mojego miejsca zamieszkania (blisko Rajskiego Ogrodu). Pozdrawiam.