Pierwsza SETKA!!!

Tutaj miałem 100.90 :) (Przed samym Tanowem) © wober

Mój wynik :) © wober

Średnia © wober

| 22:08 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Dobra dobra widzę dzień bez wazeliny dniem straconym :P
Objechać trasę na pewno wpadnę i XC i marton.
Nad morze też pojedziemy to coroczna tradycja.
widmo
| 20:38 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj no proszę :}zacny dystans
Tomek | 20:30 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Ty sobie robisz jakieś turystyczne wycieczki po szosie a my się katujemy na XC :P
Teraz nie masz wyjścia i musisz wystartować chociaż na family cup:) no i wpadaj objechać trasę xc.
jotwu | 19:37 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Jesteś niesamowity i to nie tylko ze względu na przebytą ilość kilometrów ale fakt, że po przebyciu sporego dystansu potrafiłeś się zmobilizować i ruszyć na trasę. To jest wyczyn, bo na dokładkę wybrałeś sobie dość żmudną pętlę dobieszczyńską. Czapki z głów !
mm85
| 19:18 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj No super kiedy jedziemy nad morze:-) Mogłeś startować z dzisiaj z nami, naprawdę nie było tragedii, widziałem jak jeździsz spokojnie byś dal rade. Dawaj teraz na Bogdaniec, wiem chwile spędzone z ukochaną nalezą do najpiękniejszych, ale szybko z pewnością to nadrobisz.