Weekend !!

Piątek, 29 maja 2009 · dodano: 29.05.2009 | Komentarze 5

Popedałowałem rano do roboty. Cały dzień nie mogłem się doczekać kręcenia..
Po robocie na mieście spotkałem Krzyśka (niedawno razem klepaliśmy pętlę na Dobieszczyn) razem z żonką. Śmigali na Masę Krytyczną ale niestety ja grzecznie podziękowałem i tylko odprowadziłem ich na pl.Lotników. Umówiłem się z Krzyśkiem na kontakt na niedzielę może wyruszy z nami na podbój Niemiec :)
Po pożegnaniu wyruszyłem na Bartoszewo, Dobrą, Lubieszyn, Dołuje, Warzymice, Ostoję, i przez Wierzbową do domku. Wiatr dziś straszny miejmy nadzieję że w niedziele nie powieje bo będzie ciężka ta setka...

| 06:52 niedziela, 31 maja 2009 | linkuj koło "Asów" to my nawet nie staliśmy :D
No szkoda.... następnym razem zero wymówek :)
widmo
| 09:52 sobota, 30 maja 2009 | linkuj W sumie to bym się wybrał, tylko dziś jadę do Grabowa niedaleko Stargardu i wracał będę jutro rano i nie wyrobię się do 10,poza tym będę miał trochę kilometrów w nogach i nie nadążę za takim asami jak WY :)
| 09:05 sobota, 30 maja 2009 | linkuj opon brak, ale są chęci :)
ps. zmieniam na stare 2.0 możne was dogonię :)
widmo dawaj z nami jutro 10 na głębokim :] szosa na niemcy
mm85
| 06:41 sobota, 30 maja 2009 | linkuj weekendaszku kupiłeś opony albo sterydy na niedziele?
widmo
| 06:05 sobota, 30 maja 2009 | linkuj Też miałem plany rowerowe na ten weekend,ale zaniechałem z powodu tego "huraganu" :(