Ekspresowa, Ekspresówka

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · dodano: 29.04.2010 | Komentarze 5

No to poszaleliśmy z Tomkiem na szosie. Średnia nas samych zaskoczyła. Wydaje mi się że kox działa :D
Ruszyliśmy do Chlebowa a potem przez nikogo nie zauważeni czmychnęliśmy na nie otwarta jeszcze ekspresówkę Szczecin-Gorzów.
Asfalt jak ta lala i pędzi się niesamowicie :)
Kilka obrazków poniżej.....

Ekspresówka © wober

me © wober

wober bober :) © wober

A tutaj macie polskich robotników którzy potrafia naprawiać budować i PSUĆ !!!! :D

Ale urwał hhaahha © wober

| 20:09 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj vanilka133 masz jeden wjazd zaraz za Baniami na tą ekspresówkę. Otwierają ją 4 maja najprawdopodobniej wiec czasu mało na pocieszenie się :)

vanhelsing to kox tak działa :)
vanhelsing
| 08:49 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Tak to można śmigać :D Ładne średnie na tej szosie wyciągasz :P
vanilka133 | 07:38 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj Próbowałam się dostać na tą trasę ale nie miałam siły tak wysoko podrzucić swojego roweru żeby przez siatkę przeleciał;((( jakoś nie mogłam znaleść wjazdu.....
| 20:27 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj miała być otwarta w lutym ale teraz termin się wydłużył. Liczymy że poczekają aż się tam najeździmy :)
dawkol-d1
| 19:24 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj Wiesz może kiedy ją otwierają, bo coś słyszałem, że na początku maja :D