To sie nazywa mania....rower

Czwartek, 31 maja 2007 · dodano: 31.05.2007 | Komentarze 0

To sie nazywa mania....rower powrócił wczoraj z serwisu. Wymiana osprzętu przebiegła wyśmienicie rowerek prezentuje sie super :)
O 8 rano szybko wpuściłem na pupe spodenki i jazda w teren przetestować mojego szatana!!!
Szybka wyprawa w okolice szmaragdowego i tam pokatowanie po wszystkich górkach, podjazdach, zjazdach...... dziś sie pewnie na tej szybkiej przygodzie nie skończy bo po pracy...... na pewno jeszcze gdzieś wyskoczę. Tylko żeby nie padało ;/

------------------------------------------------------------------------------------------------

Szybka wycieczka na rozluźnienie choć po pracy to zapał do jazdy ogromny bo nowy sprzęt w rowerze strasznie dodaje powera !!!
Ogólnie trasa mało wymagająca (zostawię to sobie na weekend) szybko na szmaragd potem Binowo, Kołowo i przez Kijewo wprost do domku z mała wizyta u brata :)
Rower spisuje sie wyśmienicie choć czasem mam jeszcze bloka z spd :D ale dziś nawet nie było źle tylko 1 gleba hahahaha