Standard

Poniedziałek, 21 czerwca 2010 · dodano: 21.06.2010 | Komentarze 6

Taki standard po robocie. W końcu z wojaży wrócił mistrz, tak zwana "pierwsza szklanka osiedla" i ruszyliśmy standardowo przez Gardno, Dobropole do domu.
Wiaterek mniejszy lepiej się kręciło choć znowu coś skrzypi w rowerze i to chyba jakieś fatum.

wober | 09:09 środa, 23 czerwca 2010 | linkuj to chyba musisz mi sprzedaż przepis na "smarowanie" :)
vanilka133 | 06:09 środa, 23 czerwca 2010 | linkuj Oj mi to skrzypiało tu i ówdzie ale nasmarowałam od wewnątrz i zewnątrz i jakoś tak przestało:D
wober | 10:33 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj No ciesze się że ty to mówisz Ewelinko, bo przynajmniej wiem gdzie szukać ;). Dobrze że jestem tak stary jak i ........ty :P to moze podpowiesz jeszcze gdzie szukać.... ;]
ps. szykuj sie pewnie tez zacznie tobie cos skrzypieć :)
vanilka133 | 07:02 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj Podejrzewam, że nie rower skrzypi a.....starość:P
| 22:18 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj do dwóch to ty nie siadasz bo szkoda ci czasu :)
thomash
| 22:02 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Jaka szklanka, o co chodzi ? :D jak już to druga