Kontuzja trwa ......

Sobota, 31 lipca 2010 · dodano: 31.07.2010 | Komentarze 12

Strasznie..... pogoda jak na złość dopisuje, słoneczko codziennie świeci a ja od ponad tygodnia nie ruszam się z domu. Jak się okazało upadek nie dość że był bolesny to dodatkowo sprawy się skomplikowały.
Po wizycie w chirurga (noga trochę spuchła) dowiedziałem się po prześwietleniu że możliwe iż mam lekko naderwany mięsień. Przy wstawaniu czuje jak by mi nogę rozrywało :/
Ból jest silny i całość się "babra". Teraz żałuję że nóg nie ogoliłem ;)
Zażywam antybiotyki, biorę leki osłonowe i do tego zastrzyki w brzuch. Powiedziałbym, że jest grubaśnie .....
Myślę że jeszcze najmniej tydzień, dwa nim zacznę stopniowy rozruch. Szkoda bo ten sezon miał być wyjeżdżony na maxa.
Cykloza jest tak silna że czuję jak mnie rozrywa :(
Ja chce jeździć !!!!!!

Oto jak goją sie rany :

rana z prawdopodobnym zerwaniem mięśnia © wober01

ps. dobrze ze tak sie nie wyjebałem :

kfiatek13m
| 13:04 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj całe szczęście Romeczku, że rana już prawie zaleczona :) i znów możesz koksować :D
| 17:27 środa, 4 sierpnia 2010 | linkuj No i chyba tak zrobię strup duży ale z moja pomocą schodzi :)
Noga mniej boli może pod koniec tyg coś pokręcę, dla rozruszania.
DaDasik
| 12:45 wtorek, 3 sierpnia 2010 | linkuj To delikatnie przystrzyc nożyczkami, jak najniżej. Ja teraz tak robiłem na plecach. Przy ranie nożyczkami, a na około delikatnie maszynką. To naprawdę pomaga.
| 12:30 wtorek, 3 sierpnia 2010 | linkuj no mi pozostało żałować że tego nie robię ;)
babra się strasznie ;/
Virenque
| 12:01 wtorek, 3 sierpnia 2010 | linkuj Oj nie zazdroszczę :/
Takie zdjęcia uświadamiają mnie w przekonaniu, że dobrze że golę nogi ;)
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
pzdr
| 07:29 poniedziałek, 2 sierpnia 2010 | linkuj Mi nie muszą ;>
vanilka133 | 06:42 poniedziałek, 2 sierpnia 2010 | linkuj Blizny dodają facetom mięskości:D
DaDasik
| 19:18 niedziela, 1 sierpnia 2010 | linkuj E tam.... ;)
Jak dla mnie, to łuszczący się naskórek z powodu oparzenia wynikającego z tarcia, rana wiadomo skóra pozbawiona głębszej warstwy naskórka, wycieki osocza i limfy oraz resztki zaschniętej maści na kłakach wilkołaka ;).
Woda utleniona też tak wybiela martwy naskórek i włosy.
Martwiłbym się tym zerwanym mięśniem :/, to jest dziadostwo.
Blizny po miesiącu dodają uroku, ale zerwane mięśnie, czy ścięgna dają o sobie znać przez kilka lat.
| 18:54 niedziela, 1 sierpnia 2010 | linkuj Evela a co ty pielęgniarka? i dopiero teraz to mówisz .....
vanilka133 | 17:18 niedziela, 1 sierpnia 2010 | linkuj Ja tu widzę wczesną gangrenę...
widmo
| 10:47 niedziela, 1 sierpnia 2010 | linkuj Nieładnie to wygląda :/ Szybkiego powrotu na drogi...
| 21:11 sobota, 31 lipca 2010 | linkuj Współczuję ran i cyklozy :(
Moje plecy wyglądały bardzo podobnie.....
Wracaj do zdrowia i na rower!!