Katastrofa

Po prostu dzień

Środa, 8 sierpnia 2007 · dodano: 08.08.2007 | Komentarze 0

Po prostu dzień przygód.....
Poojechałem do pracy na rowerq niby pogoda super słoneczko (miało podobno przelotnie popołudniu popadac) ale juz po 18 zaczeło nie być miło a byłem na głebokim z moja mała rowerzystką :)
jak nas nie przyłapała ulewa to koszmar w połowie drogi pod drzewami a potem pod mostem czekaliśmy aż przejdzie ten przelotny deszcz który na przelotny nie wygladał. jak tylko przestało troszq padać ruszyliśmy przez niebuszewo (odprowadzić małą) do domku. Po drodze w okolicach gdańskiej łapie mnie burze cały mokry jade ile sił w nogach aż tu nagle ku*** ZOOOOOONK oponke szlak trafil chciałem podpapowac na Neste ale tak nie dorobiły sie biedaki kompresora a pompka została w domu i chuj bombki strzelił choinki nie bedzie :)
naszczeście z opresji wyciaga mnie moja kochana rodzinka ojczulek przybywa autem i końcowe 5KM których nie doliczam odbyłem jak kolarz firmową bryką :D
teraz nawet po bułki do sklepu ide z pompka i detką :D