Rozjazd

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 5

Wybrałem się z Magdą powalczyć z wiatrem. Do Pyrzyc wiało jak w górach. Powrót o wiele szybszy i bez "Pafia" :D
Przydaje się rozjazd po wczorajszej wycieczce :)
Strasznie zimno dziś.

Cad: 88

Pierwiosnki, idzie wiosna :D © wober

"Czołk" :) © wober

| 21:06 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Mikołaj czasem rozjazd jest potrzebny ;)
Virenque
| 19:41 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj A już myślałem, że dziś walniesz kolejną setkę ;)
rtut
| 18:54 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Dzisiaj na tyle zimno było, że po tym jak wczoraj przemarzłem wyjazd przy 8stopniach powrót przy 1 stopniu zrezygnowałem z dzisiejszego rozjazdu i trochę powiosłowałem na wioślarzu.
O kurde dopiero teraz zwróciłem uwagę, że to IS-2 a nie T-34 jak zawsze myślałem. Przez Pyrzyce jeżdżę dosyć często. Widać człowiek uczy się całe życie.
kfiatek13m
| 17:48 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Dzięki za super wyprawę i wskazówki, których potrzebuję. "Paf" był dodatkową atrakcją :)
donremigio
| 17:38 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj W czołgu ukryty jest mały geocache. A jak gibki jesteś to i do środka da się wejść :)
Przynajmniej w zeszłym roku dało się.