Mistrz kadencji

Środa, 30 marca 2011 · dodano: 30.03.2011 | Komentarze 7

Po pracy pojechałem standardową trasę. Początek na Gryfino i powrót przez Gardno. Założenie na dziś to utrzymanie wysokiej kadencji przy dobrym tempie. Trasa raczej płaska z kilkoma hopkami. Na powrocie spory wiatr. Treningi z kadencją przynoszą efekty. Dziś rekordowa kadencja ;]
Jutro odpoczynek a w piątek walka z podjazdami i niską kadencją ;)

mów mi mistrzu ziom ;) © wober

Virenque
| 13:43 czwartek, 31 marca 2011 | linkuj Zazdroszczę, ja się ciągle uczę jeździć z wyższą kadencją, ale w zimówce nie mam czujnika i liczę jak kretyn w głowie. Pewnie jak wsiądę na Gianta się okaże, że kręcę za twardo i będzie się trzeba uczyć od nowa...
pzdr
woody
| 20:16 środa, 30 marca 2011 | linkuj pewnie zalezy też od przełożeń komu na jakich się lepiej jeździ
| 20:04 środa, 30 marca 2011 | linkuj woody 90 to teoria a praktyka dla każdego inna. Dla mnie kadencja najmniejsza w której dobrze się czuje to 93-95 docelowo :)
Pewnie każdy mógłby wywody strzelać co komu pasuje jak 90 to tak trzymać, ale warto pokombinować z kadencja bo przynosi efekty (bynajmniej u mnie :P)
woody
| 19:57 środa, 30 marca 2011 | linkuj no ja wiem ale docelowo sie 90 jeździ :)
| 19:36 środa, 30 marca 2011 | linkuj woody bo jestem jak armstrong i stosuje "zabójczy młynek" :D
A na poważnie, to nie obciążam tak kolan a kolana muszą działać przy kręceniu :)
Wygodnie mi się jeździ z cadencją 95 i to jest docelowe kręcenie. Trening z wysoka kadencją to nie tylko wpływ na nogi ale i serce. Pomaga mi to trzymać puls i nie męczyć się tak bardzo. Dodatkowo wpływa to na mniejsze zakwaszenie nóg ;)
woody
| 18:38 środa, 30 marca 2011 | linkuj po co ci aż taka kadencja :) ?
kfiatek13m
| 18:29 środa, 30 marca 2011 | linkuj MISTRZ jest tylko jeden :D Brawo Romeczku :)