Yeah

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 5

Dziś podjazdowo. Panoramę zaliczyłem tylko dwa razy bo dziś trening zdecydowanie wcześniej a samochodów w bród. Postanowiłem pokonać dziś podjazd od Smoczej do rozjazdu na Binowo i sprawdzić czy jest zwyżka formy na podjazdach. Pierwszy raz podjechałem spokojnie, a kolejny na pełnym gazie żeby pobić czas z ostatniej próby która była w tym miesiącu. Czas osiągnięty ostatnio 00:09:17. Dziś jechało się wyjątkowo lepiej i chyba poprzedni czas był spowodowany słabą rozgrzewką. Dziś zamknąłem się w 00:08:21 więc prawie minutę lepiej :)
2xPanorama
6xPuszcza od Podjuch do Binowa
Powrót przez Dąbie i Kijewo (fajny tam asfalt położyli :))
Jazda na niskiej kadencji : AVG CAD: 82

Na powrocie filmiki ;)
ROMAN POLAŃSKI "OCZYMA KOLARZA"

kris91
| 21:38 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj No widzę ,że i tutaj kolega dzisiaj dołożył do pieca i to ostro..
W sumie taki sam % avgHR :D Pozdro dla KoXów :d
rtut
| 21:32 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj No nieźle Panie trenerze jak na podjazdy to znowu jestem pod wrażeniem średniej. Chyba muszę sobie taki teścik na ul. Miodowej zrobić. Czasami po 150km w nogach to nieraz w ogóle modle się, żebym wjechał bez siadania pod górę.
vanhelsing
| 20:51 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Ale płasko, 8 razy musisz podjazdy robić, żeby nabić 700 przewyższenia :P
kfiatek13m
| 19:02 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Moje ulubione podjazdy :) Trzebnica coraz bliżej, a forma idzie w górę. Tylko tak dalej :D