Mocno z podjazdami

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 3

Nie ma lekko non toper mielonka :)
Dziś odpuściłem jazdę na Głębokim bo w nogach czułem wczorajszy trening. Wieczorem zadzwonił do mnie Krzysiek (http://www.bikestats.pl/rowerzysta/rtut) i zaproponował wypad. Padło na podjazdy w stronę Chojny. Dziś miał przeszkadzać wiatr, co tez czynił dlatego zdecydowaliśmy się na trening w osłoniętym terenie.
Wypad bardzo udany, początek spokojnie a za Gryfinem zaczęło się dopiero ostre kręcenie. Podjazdy szły dziś wyjątkowo dobrze mimo wczorajszego zapierniczania. Muszę tutaj zwrócić uwagę że Krzysiek napierał jak szalony :)
Pewnie ma nowe koxy ale nie chce się chwalić :P
Jakoś przed zjazdem do Lisiego Pola krótka przerwa i po śladach wracamy na Gryfino.
Tempo na powrocie bardzo mocne, jedzie się wyśmienicie, szybkie zmiany, bez szarpania. Podjazd w Widuchowej łykamy na blacie mijajać się przy okazji z chłopakami ze Stargardzkiego STC (szkoda że się z Bartkiem nie zgadałem w którą stronę będą jechać to byśmy się podłączyli ;)). Szybkie pozdrowienia i śmigamy dalej w międzyczasie spotykając Roberta. Sporo dziś znajomych na trasie. Do Gryfina wpadamy na pełnej pizd...e :)
W Gryfinie odbijamy na Gardno przy okazji napełniając bidony. Tempo nie spada jest moc :)
Z Gardna na Radziszewo, Podjuchy i meta na Lotosie ;]
Trochę pogadaliśmy i rozjazd już spokojny do domu.
Dziś było mega zawodowo. Krzysiek musimy częściej robić takie treningi, dzięki za jazdę :)