Tour de NRD - wycieczkowo

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 7

No to od początku. Eryk nadal nie ma konto na BS (taki manifest kolegów). Maccacus odpoczywał po wczorajszym treningu z Krzyśkiem. Więc popytałem, podzwoniłem i nazbierała się czteroosobowa ekipa. Ja, Magda, Krzysiek i Adam (po takiej długiej przerwie wraca do żywych kolarzy). Uderzyliśmy po 9 na Przejście w Buku gdzie jakaś zbiórka wycieczkowych dziadków trochę nas opóźniła. Wymijaliśmy babcie, dziadków i przez falbanki kierowaliśmy się na Bismarck. Tak mijaliśmy się z misieczem który chyba nas nie poznał bo byliśmy nie ogoleni :P
Przez Linken i ścieżka do Grambow z wmordewindem. Kierunek Krackow osiągnięty po męczarniach i awarii Adama ze szprychą. Jego koła w rowerze są w moim wieku i szprychy padają jak szalone. Za mocne ma chłopak łydki :)

Następnie były bruki i dotarliśmy do Penkun gdzie przeczekaliśmy deszcz. Potem podjazd i kierunek na Loknizt. Poszło juz szybko. Nowym asfaltem do Pampow i na Buk. Tam znowu deszcz i czekamy na Bobryku dosyć długo. Potem Adam odbija ba Bezrzecze a my na Głebokie. Było fajnie, kupa śmiechu :)
Dzięki załoga :)

Panorama wiatraczków w NRD © wober

oj złapali Romana Polańskiego na wyklaskiwaniu RUBIKA :D © wober

kox rtut strzela fotki słitaśnym aparatem w kolorze pink :) © wober

Adamicki, przyczajony tygrys ukryty smok ;] © wober

Koxy przytulają zimnego Niemca z fujarą :D © wober

Magda ten kot nie je batonów z truskawkami!! :P © wober

bartek9007
| 13:43 środa, 22 czerwca 2011 | linkuj to jak polanski to uwazaj zeby cie nie oskarzyli o molesting
| 16:14 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj Paweł dałbyś radę looknij na średnią :)
sargath
| 05:54 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj świetny wypad :)
szkoda że nie dołączyłem, ale i tak pewnie nie nadążył bym za wami :)

pozdrawiam
maccacus
| 20:15 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj No to gratuluję udanej wycieczki! Film wymiata :P
rtut
| 19:13 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Dzięki wszystkim za wspólny wypad świetnie się bawiłem. Film naprawdę rewelacja szkoda, że taki krótki. Do następnego razu.
kfiatek13m
| 18:24 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Bardzo fajna wycieczka Romku :) Już wiem, jak to jest jechać po falbankach :D
Misiacz
| 17:28 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj No mijaliśmy się i Wam nawet zamachałem, ale przyznaję, nie rozpoznałem... ;)
A tak, żeby było śmiesznie, to jechałem właśnie na spotkanie z tymi "dziadkami". Była to integracyjna impreza niemiecko-polska "Mobil ohne auto" (mobilny bez auta) i choć powolna, to była bardzo fajna, właśnie robię wpis...Pozdrawiam! :)