Niedzielnie

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 3

Postanowiliśmy z Magda uderzyć do mojej babci looknąć co tam słychać. Do Chojny pojechaliśmy przez Banie. W Gryfinie dołączył się do nas Rafał który postanowił z nami pojechać kawałek. Chwile pogadaliśmy skąd, po co i dlaczego i ustawiliśmy się na trening jakoś w weekend po Gorzowie bo jeżdżą o 9 z Gryfina paczką jak my na Głębokim. Tempo spacerowe ale w planach miałem tempówki i Rafał się podłączył na górkach. Magda jechała swoje i mówiła że nie mogła nas dojść. W Baniach Rafał pokazał mi fajna drogę na Chojnę. Jest 10km dalej ale asfalt jak ta lala :)
Będzie ciekawiej na treningach jechać inną trasą niż wracać dwa razy tą samą. Górki są więc można poćwiczyć. Za Baniami kolega odbiła w stronę Gryfina a my przez Grzybno na Chojnę. Chwila odpoczynku u babci (kawa, ciasto, ciastka normalnie jak bufet na maratonie:)) i powrót na Szczecin. Tempo jak by wzrosło. Magda chyba się rozgrzała dopiero bo z kilometra na kilometr tempo zwyżkowało. Od Gryfina nie schodziło poniżej 34km/h. Magda przepraszam że jechałem taki kawal i blokowałem Ciebie bo się nie mogłaś na kole rozpędzić :)

Wyprawa udana od jutra ostro przez Gorzowem........
AVG CAD: 88

Cmentarz wojenny zołnieży sowieckich © wober