"Wiater wiał"

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 6

Po dniu odpoczynku i wczorajszym lekkim kręceniu przyszła pora na trening z mocniejszymi akcentami. W związku z tym ze po południu ma popadać wybrałem się z samego rana. Na drogach coś mały ruch jak na środę tygodnia, no ale płakać przez to nie będę :)
Kierunek Pyrzyce ostatnio bardzo mi odpowiada bo można poćwiczyć tam fajnie sprinty. Jest kilka lekkich wzniesień, asfalt cudo i pas awaryjny :)
Początek rozgtrzewkowo i już wiem że będzie ciężej bo noga nie kręci. Dopiero po 20km wpadam w rytm. Wiatr w mordę nie pomaga ale trening trzeba zrobić. Odbijam na Parsów, Bielice i ląduje w Gardnie. Chwila przerwy i kieruję się do Puszczy Bukowej od strony Dobropola. Kolejna cześć to podjazdy w Puszczy. Dawno mnie tam nie było i przyznam że w takie wietrzne dni dobrze jest tam uciekać :)

AVG CAD: 92

W Oddali Puszcza Bukowa © wober

Specizlista od zadań......niemożliwych :) © wober
Kategoria Puszcza Bukowa, Szosa

grzzych
| 14:51 środa, 13 lipca 2011 | linkuj ładny spec, ładny dystans, ładna średnia.;)
Virenque
| 13:27 środa, 13 lipca 2011 | linkuj Ale walisz tych kilometrów, od razu widać że masz więcej czasu :)
Jesteś pierwszy w statystykach - graty ;)
| 13:26 środa, 13 lipca 2011 | linkuj Paweł jest czas to daje na "otro" :)
sargath
| 13:23 środa, 13 lipca 2011 | linkuj tłuczesz ostatnio kilosy hurtowo :))
| 12:47 środa, 13 lipca 2011 | linkuj No dziś się chowałem bo tylko w czapeczce jechałem :D
kfiatek13m
| 12:06 środa, 13 lipca 2011 | linkuj Wiater wiał, kwiaty pachły... :D haha a nowe kaski w drodze ;)