Wytrzymałościowo

Poniedziałek, 19 września 2011 · dodano: 19.09.2011 | Komentarze 10

Po wczorajszym odpoczynku dziś przyszedł czas na wytrzymałościówkę. Trochę późno wyjechałem na trening z powodu Mistrzostw Świata i czasówki U-23. Niestety Gradek trochę poniżej przeciętnej. Jedni mówią że taka trasa techniczna nie pod czasowców, inni że nie wszedł dobrze w start i ciężko rozkręcał po zakrętach. ja uważam że po prostu zabrakło nogi ale i tak trzymam kciuki za wspólny ;)

No ale do rzeczy. Jestem zadowolony. Dzisiejsza jazda wytrzymałościowa samego mnie zaskoczyła. Choć nie chcę wybiegać w przód myślę że noga jednak kręci poprawnie co napawa optymizmem przez zawodami.
Ze Szczecina wybyłem tuż po 16 więc w najgorszym okresie gdzie ludzie wypadają z miasta. Początek z bocznym wiatrem ale jechało się dobrze. W Kobylance ścieżką i odbiłem nielegalnie na S10 aby dostać się do Kluczewa. Jakoś nie chciało mi się wbijać do Stargardu. Wiatr w mordę do samych Pyrzyc. Na szczęście wiało dziś tylko 13km/h. Od Pyrzyc z lekkim bocznym w plecy. W sumie miło i bez zbędnych przygód.
Udało się poprawić Vmaxa na płaskim przy pomocy tira za Płonią :)
Ciepło choć szarówka robi się już przed 19.......
AVG CAD: 89

no to się nazywa wytrzymalość :) © wober

Nowy max na płaskim... © wober

axis
| 07:39 wtorek, 20 września 2011 | linkuj ja napiszę inaczej, jak nie wygrasz w Łobzie to wracajcie do lasu :D
sargath
| 06:39 wtorek, 20 września 2011 | linkuj jak nie wygrasz w Łobzie to wracam do lasu ;))
| 21:50 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj możesz kasować tylko te co są napisane na twoim profilu.
Danielo
| 21:33 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj a ja tam pisze o średnich 35 z Adamem ;) Jak się kasuje posty? ;)
| 21:01 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Toż to nie czasówka była ;>
Ale fakt że robiłem ostatnio nie na maxa ale ostro.
woody
| 20:35 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj ja już dawno czasówki sobie nie robiłem. Oszczędzam siły na ustawkowe weekendy :)
| 19:43 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Za tirem tylko kawałek, jakieś 600 metrów. Potem to już tylko siła moich mięśni hahaha :)
kfiatek13m
| 19:34 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Jest moc :D
woody
| 19:31 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj ile ty żeś za tym tirem gnał :D? bo średnia taka jebitna a tętno niskie
maccacus
| 18:19 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Biorąc pod uwagę, że jechałeś sam, że dystans to prawie 90 km, że wiatr specjalnie sprzyjający nie był, i że prawdopodobnie będe z Tobą w grupie w sobotę a później konfrontując to z Twoją średnią powiem tylko tyle: ja pierdole... :P