Ostatki

Piątek, 23 września 2011 · dodano: 23.09.2011 | Komentarze 6

Jutro oficjalne zakończenie sezonu. Ostatni wyścig w Łobzie. Czy jest szansa na pudło? Zawsze jest, trzeba tylko trochę wiary w siebie. Po dwóch dniach przerwy które sobie zrobiłem aby pojechać na świeżo w Łobzie jest ok. Jako że grupa słabsza zdecydowanie w porównaniu z Choszcznem więc więcej trzeba będzie pracować bo nie podejrzewam żeby nas wielu pozostało. Michał z Piły podjął się dogrania ekipy. Ja dorzuciłem mojego 'gregario' Adasia w którego wierzę że pojedzie umiejętnie z głową i do końca ;)
W sumie jest nas max 3-4 osoby więc mało. Tylu powinno dotrzeć do mety. Dystans 135km.
Dobrze że pogoda dopisze bo tradycją jest że w Łobzie pada. Na szczęście jutro podobny wiatr do dzisiejszego choć trochę nie sprzyjający ale jechać trzeba.

Dziś lekko przepalenie dwa mocniejsze depnięcia. Noga ładnie kręci więc trzymajcie kciuki.....

AVG CAD: 92

jakubruc
| 14:02 sobota, 24 września 2011 | linkuj Brawo! Wygrałeś M2:)))
woody
| 21:41 piątek, 23 września 2011 | linkuj Wober do 115 z grupą a dalej podziękuj kolega i 20km maxa ze swojej strony i widzimy cie na pudle
maccacus
| 16:35 piątek, 23 września 2011 | linkuj Postaram się Was nie zawieść chłopaki choć wiem, że będzie ciężko :)
Do jutra!
sargath
| 13:20 piątek, 23 września 2011 | linkuj no ja też mam taką nadzieję :D
| 13:14 piątek, 23 września 2011 | linkuj Paweł szkoda że nie jedziesz, było by nas więcej do rozkręcenia.....
Liczę że w przyszłym sezonie się pościgamy ;)
sargath
| 12:47 piątek, 23 września 2011 | linkuj powodzenia ! trzymam kciuki, a w ramach mobilizacji - jak nie będzie pudła to na treningach będziesz miał karne rundy :P