Pochmurno

Środa, 14 marca 2012 · dodano: 14.03.2012 | Komentarze 6

Dziś postanowiłem przetestować opcję jazdy z wirtualnym partnerem. Co by samemu nie jechać ustawiłem mu prędkość stałą 29km/h. Nazwałem go "Edward" :)
Edziu nie był zadowolony z początku bo dostał szybki atak i po 30min jazdy miałem +6min przed nim. No tak ale jechałem z wiatrem. Po nawrocie za Żabowem nie było tak miło choć przewaga była jakoś ponad 10-cio minutowa. Taki był plan bo trzeba było zrobić swoje zadania. Na szczęście przewaga nie zmalała za wiele. Od Gryfina prosto w ryj pod wiatr. Myślałem tylko żeby mnie mijały tiry bo zawsze osłonią od wiatru.
Jak na złość było ich mało!!!
Edziu dostał 17 minut..... następnym razem dam mu większą prędkość :)

Opinia
+ motywacja w jeździe
+ łatwość obsługi
+ dobrze przeprowadzone rozmieszczenie okienek
+ potrzebne dane (przewagi, straty, czas do końca itp)

- gubił sygnał czasami na chwilę
- dokładność pomiaru prędkości (bez czujnika)
- dokładność pozycji partnera (skakał czas przewagi z różnicy 10-15 sek do -30 czy minuty)

| 22:25 środa, 14 marca 2012 | linkuj Mikołaj kalorie mam wpisane 8 a ty co masz?
rtut
| 20:49 środa, 14 marca 2012 | linkuj a ja znalazłem jedną wadę że Garniak nie rozpoznaje sam roweru i to mnie wkurza bo w sigmach nie musiałem pamiętać na czym jadę bo licznik sam wiedział a poza tym wszystko na + jak na razie.
BartekND
| 18:00 środa, 14 marca 2012 | linkuj Ciekawe czy virtual partner w f305 działa w podobny sposób.
Trzeba się pobawić :)
Virenque
| 16:39 środa, 14 marca 2012 | linkuj A dobrze masz kalorie ustawione ? Na 2:40 aż 2242 C... chyba że u mnie jest nie halo :)
| 16:36 środa, 14 marca 2012 | linkuj No popatrz, a ja jeszcze tego nie próbowałem. Może kiedyś skorzystam... ustawię sobie na jakiś podjazd w górach i dam średnią 25 km/h hahahaha
maccacus
| 15:56 środa, 14 marca 2012 | linkuj Szmery bajery, co to Ci ludzie nie wymyślą... A z ojcem jakiś czas temu rozmawiałem, on się ścigał na przełomie lat 70/80 to nie potrafił mi powiedzieć z jakimi prędkościami jeździli bo... nie było liczników :D Można było sobie co najwyżej średnią wyliczyć z całego dystansu albo jak z autem klubowym szedł trening to na podstawie samochodu.