Opalanie nogi

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 4

Dziś pogoda przecudowna w słońcu garnek pokazywał mi 30 stopni. To jest czas i pora na opalanie nogi!. Pięknie się spaliłem a jutro poprawię z chłopakami ze Stargardu. Jako że nie było chętnych na kręcenie z wujkiem Romkiem pozostało mi samotne łapanie słońca aby opalenizna przypominała piękny mahoń :)
Towarzystwo ostatnio jeździ wycieczkowo albo nabawiło się kontuzji. Trzymam kciuki za powrót do zdrowia chłopy!!

Dziś w planie szybkościówka czyli piramida i trochę jazdy z interwałami równym ciągiem. Plan zrealizowany w 100% choć kusiło żeby jechać wolniej i dłużej aby słońce przypiekło ciało. Uderzyłem na Stargard spokojniej żeby looknąć ile czasu zajmie mi jutro dojazd. Potem Pyrzyce i Szczecin.

Testowałem dziś nowe buciki które nabyłem drogą kupna po okazyjnej cenie. No świetna okazja jak poprzednie S-Worksy które obecnie będą stanowić obuwie treningowe.

Porównując je między sobą można powiedzieć że:

- S-Worksy są lżejsze o około 100g (warząc parę)
- Comp'y lepiej trzymają nogę czuję lepsze trzymanie boczne buta.
- Obie pary mają profilowaną wkładkę która jest moim zdaniem doskonała.
- Compy są porównywalnie sztywne do S-Works (podeszwa)
- S-Worksy są bardziej przewiewne.

Mimo to jestem zadowolony z zakupu. Biały but musi być!! :D