Tempówki

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 23.05.2012 | Komentarze 12

Dziś nie było opierdalania się. Jak by mi ktoś przed sezonem powiedział że tak przepracowana zima przyniesie taki progres to bym nie uwierzył. Mam jednak przed oczami progres i nie ma co rozkminiać tylko trzeba kręcić. Pogoda wspaniała, słońce daje lekko w kość ale lubię takie lekkie upały. Dziś płasko ale szybko. Tempówki 4x15 min. Po wszystkim była kosmiczna średnia jak na mnie ponad 35km/h. Dobrze się złożyło że dwie tempoweczki robiłem z bocznym wiatrem i dwie z centralnym wmordewindem. Nie pytajcie które lepiej weszły bo to wiadome :D
Teraz czas na jogurt z truskawek i regenerację.

Virenque
| 06:31 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj A mówiłem Ci Romek żebyś się zimą nie opierdzielał ? :)
Pięknie się rozwijasz i znalazłeś dla siebie wyścigi odpowiednie (w sensie tras i dystansów), teraz pozostaje uderzać ze mną w góry hehe
A jakie cuda potrafi zdziałać plan widać też po mnie, jak pomyślę gdzie byłem jeszcze dwa lata temu, a gdzie jestem teraz to kosmos :)

Magda nasyp do bidonu trochę soli, nalej gorącej wody i zostaw na trochę, potem wylej, przepłukaj i zrób to samo ale zamiast soli np. z Ludwikiem - raz jeszcze przepłukaj i powinno pomóc.
Bodi-removed
| 05:42 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj ...na szosie w sumie od tego roku,od marca?Wcześniej MTB.Uczę się.Pozdro
| 05:37 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj ...jak mówiłem jeżdżę od niedawna i cenne wskazówki wychwytuję...w moim wieku jest inaczej..hahaha
| 05:35 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj ...no poleciałeś filozofią :-,ale wierze Ci ,że dużo rozgrywa się w głowie.
| 21:54 środa, 23 maja 2012 | linkuj Bodi to kwestia umysłu. Wiatr nie istnieje :D
Bodi-removed
| 20:02 środa, 23 maja 2012 | linkuj ...zawsze jadę pod wiatr :-)
kfiatek13m
| 19:48 środa, 23 maja 2012 | linkuj Odnośnie bidonów, to trzeba zakupić nowe, bo stare pachną ziemiście :)
| 19:34 środa, 23 maja 2012 | linkuj za stary jestem i za cienki bolek ;] Teraz jedynie mogą mnie zakupić do siebie na podawacza bidonów :D
| 19:11 środa, 23 maja 2012 | linkuj Bodi przy te tempówkach zawsze takie wychodzą zależy ile jedziesz pod wiatr ;]

bulsik zima na prawdę pomogła tak znacząco ważne żeby tylko zrobić to z głową i dobrym planem treningowym. Szczypta samozaparcia i jest wzrost. Pewnie nie spodziewałem się aż takiego ale to pierwsza przepracowana zima odkąd jeżdżę. Teraz az boje się pomyśleć co będzie za 2-3 lata :D
Bodi-removed
| 18:52 środa, 23 maja 2012 | linkuj ...niezłe masz te średnie :-)Pozdro.