Rekonesans trasy w Gorzowie

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 10

Dziś postanowiłem bryknąć się na rekonesans trasy "mini" w Gorzowie. Co prawda nie będę jej jechał ale z ciekawości chciałem zobaczyć co będzie czekać Magdę i Adama. Jako wzorowy "trenejro" muszę wiedzieć jaką taktykę im rozpisać :)

Żeby mieć motywację do jazdy wytrzymałościowej na która dziś przyszła kolej, zabrałem ze sobą "Kolarza Edka" (czyt. Virtual partner)
Ustawiłem go na stała prędkość 33km/h i puściłem z 5 minutową przewagą. Niezły zapierdol się zapowiadał. Tym bardziej że początek trochę nogi zamulały. Walczyłem sam z wmordewindem od Barlinka aż do zjazdu na "starą trójkę" Przewaga wahała się między 2-3 minuty. Na "trójeczce" udało mi się zmniejszyć stratę poniżej minuty a przed Mironicami mieć 30 sekund przewagi. Niestety musiałem zatankować i znowu przewaga wzrosła do ponad 2 min. Jechałem mocno ale bez szarpania. W Barlinku miałem nadal stratę ale udało się do Pełczyc wywalczyć 30 sekundowy zapas. Potem już poszło zdecydowanie lepiej wiatr pomógł i "kolarz Edek" dostał 2 minuty (plus 5 które miał przewagi). Czyli 7 minut nadrobiłem. Trening udany. Garmin wariował od początku. Pokazał mi 200km przejechane ze średnią 57km/h :D

Niestety nie miałem czasu żeby się bawić rano z magnesem. Ciągle jechałem albo 0km/h albo ponad stówkę :D. Max wyszedł dziś większy 236km/h. Ostro........

Co do trasy to jest zdecydowanie sprinterska. Szybka z b.dobrym asfaltem. Są oczywiście czasami jakieś "kleksy" ale przyznam że jestem trasą zaskoczony. Od samej Kłodawy krótko dobrymi asfaltami do starej trójki. Tam już 20 km bajki. Asfalt pierwsza klasa. Jak w dojczach. Nie ma na tym odcinku żadnych szczególnych wzniesień. Trasa płaska. Od Nowogródka do Barlinka trasa jest wznosząca się i gdzie nie gdzie asfalt słabszej jakości ale bez strasznych miejsc po meteorytach. Nie ma natomiast żadnego konkretnego wzniesienia. W Barlinku po skręcie na Kłodawę czeka około 700-800m podjazdu z nachyleniem 3-4%. Dalej już płasko jak stół i asfaltem dobrym i b.dobrym. Ogólnie trasa prosta i pewnie jak się dobra grupa zbierze to wygrana tylko z finiszu bo uciec nie ma gdzie.