Reklamacyjnie z "Edkiem 500"

Środa, 27 czerwca 2012 · dodano: 27.06.2012 | Komentarze 2

No to się "Edziu" rozklekotał. Na szczęście nie on sam ale jego część. Czujnik kadencji i prędkości GSC10 odmówił współpracy. Czyli jednak nie była to wina magnesiku. Poustawiałem dziś wszystko, twardy reset i nadal kupa. Zadzwoniłem na wsparcie i miły pan przyjął zgłoszenie i kazał czekać na nowy wysłany z UK. Jakie było moje zdziwienie że nie muszę wysyłać im starego. No widać że firma ufa klientowi i po opiniach z netu wiem że działają z takimi rzeczami szybko. No jak się za produkt słono płaci to widać że forma posprzedaży działa dobrze i firma taka jak Garmin nie może sobie pozwolić na wpadki ;)

Dzisiaj Panorama i pętla na rozkręcenie. jakoś nie było czasu na rower w tym tygodniu. Robota przeszkodziła hyhy
Jutro pauza i piątek rozkręcenie i podejmuje walkę w Gorzowie choć wiem że będzie ciężko bo ostatnio coś słabiej kręcę......

max po zjeździe z panoramy .........

Średnio na Panoramie wyszło mi 7%. Nie wiedziałem że miejscami tam jest "dyszka"...

już wiem jak będę zmieniał dętkę :D