No i kupa

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 5

qurfa..... ten deszcz mnie dobija. Dziś po wyjściu nie było za Ciekawie ale myślałem że się uda nie zmoknąć. Przed Pyrzycami złapał mnie deszcz i postanowiłem wrócić. Dobrze zrobiłem bo popadało nieźle.......

Eryczek
| 10:13 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Na naszej wycieczce tylko leciutko pokropiło ale większego deszczu nie uświadczyliśmy.
maccacus
| 21:06 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj No szkoda... ale widać było po finiszu, że już wyjechany był i dużo go kosztowało utrzymajnie się w czołówce i kontrolowanie sytuacji. Dał z siebie wszystko i moim zdaniem i tak sporo ugrał.
| 19:13 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj No w okolicach Dolic popadało ładnie a potem słonce ale już drugi raz nie chciało mi się wychodzić bo tdP i TdF trzeba oglądnąć.

ps. Szkoda dziś kwiatka na tdP ;(
maccacus
| 16:23 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj A ja dzisiaj ponad 100km i całkiem sucho, no prawie :)
Bodi-removed
| 12:54 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj ...a po tej części do teraz jest ładnie...szkoda Koxu dnia nie?