Okiełznać bestie....

Poniedziałek, 23 lipca 2012 · dodano: 23.07.2012 | Komentarze 6

Piękna pogoda na złapanie słońca, nogi trochę bolą po wypadzie "szajbusów" ale rozjazd dobrze mi zrobił. Dziś walczyłem na MTB. NO przyznam się szczerze, że to jakaś masakra. Dziwnie się czułem na początku bo technika jest u mnie na poziomie ujemnym ale na szczęście dziś było asfaltowo żeby wyczuć maszynę i nie zaje$%ć gleby. Plan zrealizowany. Przygotowanie do Miedwia rozpocząłem :P
Ważne żeby przejechać i dobrze się bawić i żeby koledzy nie uciekali :) a zobaczyć mnie na MTB to bezcenne doznanie. Współczuje kategorii M2 która będzie ze mną jechała. Z góry przepraszam za moje wpadki w terenie...
Przyznam że to dziwne uczucie jak na początku pod górkę Magda mi uciekła bo nogi paliły jak cholera aż musiałem zwolnić i drzeć ryja żeby na mnie poczekała :)
Bezcenne doświadczenie.

Tak w ogóle to powiem Panom z dream-team że górki w przeciwną stronę z Suchania na Recz są też fajne i dobrze że jechaliśmy w przeciwną stronę :D

ps. wieczorem basen i pełnia relaksu zakończona kebabem......

ooo spokojnie, bestiooooo :) © wober

ja, ja, ja, jadęęęęęę :D © wober

oooo i wjeżdzam ja cały na biało :D © wober

Virenque
| 06:02 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Te fotki to w ramkę i nad łóżko :D
To może ktoś nakręci film jak jedziesz Miedwie i wrzuci do sieci ? ;) bezcenna pamiątka :)
| 15:47 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj No bulsik widok bezcenny. Rower dzięki uprzejmości mojego druha Tomka został pożyczony do jazdy i startu w Miedwiu ;]
Bodi-removed
| 22:03 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj ...śmiesznie wyglądasz na góralu.
kfiatek13m
| 20:58 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Fajna wycieczka :)
maccacus
| 20:43 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Hehe a jednak się skusiłeś na Miedwie... tak myślałem, że będziesz miał chrapkę na ten start ;) Powodzenia na jumbo :)