Lekko i zaciągami

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj z WP TRANS. W składzie: Filip, Serek, Lubi, Arek i ja ruszyliśmy o 9 z Gryfina. Tempo spacerowe. Chłopaki po wyścigu w Jeleniu, Arek po urlopie więc większość była lekka z pogaduszkami. Od Schwedt ruszyło się trochę za sprawą sprintów Arka. Poskakałem z nim. Potem zaczęło się robić ciekawie. Pozaciągaliśmy trochę i odskoczyliśmy po atakach z Filipem. Doszedł do nas Serek, filip poprawił i goniliśmy skubańca z 5km i nie szło dojść a mieliśmy jakieś 80-100m straty ;)
Jakiś koks :)

Ogólnie fajnie. Teraz będę często gościem w "dojczach" bo w końcu most zrobili mi na treningi. Szkoda, że na koniec sezonu............

| 20:14 niedziela, 16 września 2012 | linkuj Grzesiu ja tereny te znam, ten bruk nie jest taki straszny i lubię nim wracać bo fajny podjazd tam jest ;)
Oczywiści można skręcić w lewo ale ta trasa już jest nudna. Poodkrywam lepsze i przejadę sobię pętlę Daniela bo akurat mam ja bliżej niż z głębokiego :D
James77
| 19:26 niedziela, 16 września 2012 | linkuj przez Mescherin będziesz atakował?
za mostem można skręcić od razu w lewo i wtedy już się jedzie nad Odrą, omija się wtedy długi brukowany zjazd do Gartz. Szosą spokojnie da się jechać - sprawdzone ;)