TRENING#27

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 23.02.2013 | Komentarze 6

Dziś z ekipą z WP Trans. Do Gryflandu uderzyłem ciuchcią. Rozgrzałem się do Podjuch i potem ogrzałem w szynobusie. W Gryfinie całkiem pokaźna paka. Było nas 11 osób. Dojeżdżają ostatnio ziomki z pobliskich mieścinek. Trochę zaczelo sypać ale szybko znaleźliśmy się w lesie. Zakręciłem swoje i potem tlen w drodze do Szczecina. Wybrałem skrót i to był błąd. Kawałek przez pola tak zasypany że musiałem trochę podreptać ale przynajmniej nogi rozgrzałem. Zjechałem znów na asfalt i postanowiłem nim wrócić do domu. Całkiem fajny trening ;)

Kategoria MTB

| 21:11 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Nie ma mowy, spec jest priorytetem ale MTB na takie warunki żeby nie kręcić chomika jest idealnym rozwiązaniem. W śniegu dodatkowa siłownia bo ciągle wszystko napięte żeby się nie wywalić :D
maccacus
| 13:35 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj No... niedługo spec pójdzie pod młotek a Romek zacznie kompletować zbroję i maszynę do DH :D
James77
| 20:39 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj cóż panie Romku...powrót do korzeni widzę ;)
Bodi-removed
| 15:20 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj Jak widzę Twój wpis MTB do nie dowierzam..hahaha. Ale fajny trening :-)