TRENING#38

Niedziela, 17 marca 2013 · dodano: 17.03.2013 | Komentarze 4

Dziś z grandą z Gryfina. Musiałem odebrać koks zamówiony w promocji od trenera. Na pierwszą połowę sezony powinno wystarczyć :)

W składzie: Filip, Serek, Lubi, Hubert i ja pojechaliśmy szosę na MTB. Ja dziś miałem jazdę bez formatów więc jechałem sobie na luzaka. Po tygodniu ciężkim czas na jazdę lekką. Chłopaki skakali sobie na sprintach, mocnych startach a ja swoim tempem dołączałem do nich. Początek aż za Żabowo masakryczny wiatr. Potem już boczny ale sprzyjał. Chłopaki porobili SM a ja toczyłem się w rozmowach z Hubertem. Końcówka to jazda po lodzie przez las i piękne OTB Filipa. Zabrakło techniki :)

Po drodze spotkaliśmy Przema na szosie w zagięciu. Walczył z wiatrem i wysokim stożkiem w swoich kolach :D

Kategoria MTB

maccacus
| 20:41 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Tia za słaby a na pierwszym wyścigu w sezonie wygrana ;)
| 19:24 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Pojadę z Wami na pewno ale za słaby teraz jestem ;)
Jak pogoda będzie lepsza to się bryknę bo tak za zimno żeby walnąć dodatkowe 40km na dojazd i powrót ;)
maccacus
| 14:58 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj A daj spokój... dzisiaj był jeden z tych dni kiedy miałem ochote wyjebać rower w krzaki jak na powrocie wiatr mnie w miejscu zatrzymywał :) Kiedy do nas w końcu zawitasz? Ciągle tylko to Gryfino i Gryfino :P