TRENING#62

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 23.04.2013 | Komentarze 12

Po 400 kilometrach dotarliśmy do Trzebnicy. Dziś pojechałem z Magdą takie rozkręcenie. Ciepło, wietrznie i piękne zmarszczki. Pojechaliśmy sobie podjechać Radłów. Fajnie.

Trzebnica nie przywitała nas miło. Magda złapała kapcia a ja na podjeździe zgubiłem łańcuch, wbiłem sobie korbę w łydę i scentrowałem koło. Na szczęście na miejscu jest serwis. Choć za mocno powiedziane. Koleś siedzi w pokoiku "dwa na dwa" ujebany smarami w totalnym burdelu. Plus że sympatyczny i szybki. Naciągnął szprychy i ustawił wszystko fest. Dobrze, że pracuje po południu bo bym musiał jechać na treningowym a tam słabe przełożenia.

frrruuuuuuu © wober

ooooo i to są podjazy ;) © wober

rap kanciapa naprawai rowery :D © wober

Virenque
| 05:09 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Nie ma to jak urlopik w Trzebnicy :)
Powodzenia w sobotę i dobrego losowania grupy...
maccacus
| 21:30 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Trzymam kciuki! Powodzenia Romek :)
Bodi-removed
| 21:15 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj No to pech.Serwis światowy :-)Pozdro Dzieciaki :-)
| 19:16 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Mają być przelotne burze. Damy radę ;)
woody
| 19:11 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj :) coś nam tylko pogoda nie chce dopisać 10 stopni i deszcz zapowiada się ;/
| 18:47 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Zapłaciłem ale nie zaksięgowane jeszcze mają :)
woody
| 18:38 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Wszystko fajnie ale na liście uczestników nadal jesteś niedopuszczony do startu :D Zapłać Hajs :D:D
kfiatek13m
| 18:24 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Romku superowo było :)
woody
| 18:16 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj To była jeno razowa akcja obiecuje już sie nie powtórzy :D
| 18:11 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Ja nie pije z tobą bo ty mnie potem zostawiasz na trasie podstępem :D
woody
| 18:05 wtorek, 23 kwietnia 2013 | linkuj Pamiętaj żeby nam barek w pokoju zapełnić :D