TRENING#76

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 02.06.2013 | Komentarze 1

Dziś w składzie: Bulsik, Waldek. Uderzyliśmy pętlę przez Lipiany, Barlinek, Dolice. Waldek ustawił kolegę z Barlinka i tam podłączyła się jeszcze ekipa tamtejszych kolarzy i wspólnie pognaliśmy dalej. Waldek zaczyna zabawe z szosa i często stawaliśmy na to żeby ustawiał sobie brykę. Jako, że dopiero rozkręca nogę za Barlinkiem na podjeździe został. Zbyszek postanowił mu towarzyszyć. Nasza Czwórka w składzie Andrzej, Jacek, Robert i ja. Jechała swoje. Trochę czekaliśmy, trochę pojechaliśmy szybciej. Takie tam kręcenie. Za Pełczycami Bulsik dał znać żebyśmy jechali bo Waldek nie da rady. Tempo nadał Jacek na podjeździe wyszedłem na zmianę i zostałem tylko z Andrzejem. Gnaliśmy sobie tak do Dolic. Postanowiłem jeszcze z nimi podjechać w stronę Pyrzyc. Po drodzę trochę kolarzy było. O dziwo bo jakoś rzadko spotykam tu kogoś na szosie. PO nawrocie spotkałem jeszcze tuż za Dolicami Zbyszka z Waldkiem. Pogadalim do do domu. Fajny wypad ;)