TRENING#85

Środa, 12 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 10

Ostatnio mało czas mam na jazdę w tygodniu. No ale cóż, życie. Trochę zmodyfikowałem treningi. Jako, że w tym tygodniu to jedyna jazda to założenie było żeby zrobić ostre przepalenie przed sobotą. Pogoda super, lekki wiatr i mega lampa. W sobotę podobno ma byc tak samo i 30 stopni. Nie lubię takiej pogody bo kurcze mnie łapią. No cóż lepsza lampa niż basen z nieba :)

Pojechałem dziś setkę bardziej mocno. Po drodze spotkałem Macka ale jechał w druga stronę i to z kolega na MTB. Tylko machnęliśmy łapami bo też miałem mało czasu. Chciałem zdążyć przez ciemnicą a wyjechałem dopiero koło 17:30.
W Stargardzie miałem niezłą przygodę koleś mi rowerem drogę na pasach zajechał ale tylko sie dotknęliśmy bo zdążyłem wyhamować. Miły pan strasznie przepraszał bo nie wiedział że tak szybko jadę i myślał że zdąży. Reszta bez przygód. Tylko ogień. Było fajnie.

| 21:19 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Za późno zakochałem sie w kolarstwie. Szkoda, ale na stare lata przynajmniej jest co robić, poznawać ludzi i jeździć z wariatami takimi jak wy :)

ps. 60km to dystans. Po takim trzymanie tylko 35km/h i już nie będzie nic spadać. Z tym tempem w trupa przesadziłem ale tak trzymac 39-40 i pyknie :)
Danielo
| 20:29 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj "idziesz 60km w trupa..." chodzi o prędkość czy dystans? ;)
Tak czy siak padł bym prędzej z wycieńczenia w rowie z HRavg=HRmax

A Ty jako motywator krzyczący z tyłu "Zapierdalaj! Nie zwalniaj!" niewiele by dało ;)
Masz kopyto Romek i tyle! Szkoda że nie wkręciłeś się kiedyś gdzieś do klubu.
| 14:53 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Uważam, żę Grzesiu jestes w stanie to zrobić z palcem w dupie. Poczułem twoja nogę na treningu więc wiem że moc masz!!!

ps. kurde wszyscy mówią że nie da rady. Ja was zabiorę na takie katanie i sobie klepniecie w odstępach żeby po kole nie jechać. To nie jest trudne!! :)
maccacus
| 09:37 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Nie ma to jak solidny demotywator przed wyścigiem... :D
Daniel ja też nie wiem jak można tak szybko jeździć samemu... Taki czas solo na zwykłej kolarce przekracza granicę mojej kolarskiej wyobraźni :)
James77
| 06:34 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Fajny czas na setkę. Zamierzam właśnie taki docelowo wykręcić. Na razie zejście poniżej 3godzin jest dla mnie za trudne (ale do zrobienia)...
| 21:08 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Fajna pętla bo mały ruch. Tylko do Stargardu główną a już za nią spokojnie. Nawet Goleniów jest spokojny o tej godzinie zresztą nie wjeżdżam w ścisłe centrum.

ps. Daniel, można. Mówiłem ci jaki patent:) Idziesz 60km w trupa a potem sobie trzymasz 35-38 i już :)
o dziwo lepsza srednia pod wiatr wyszła :D

ps2. szkoda że garmin aktualizuje strone to nie widac wykresów.
Danielo
| 20:51 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Jak można tak szybko zapie... samemu?!!!
Jechałeś część moimi starymi terenami, jeździłem czasami Stargard -Goleniów :)
saren86
| 20:47 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Średnia kosmos! Masakra :)
widmo
| 20:22 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Widzę, że przez wiochę moich teściów przemknąłeś:) Tempo rakietowe.