Lipiec, 2011

Dystans całkowity:2004.52 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)

Puszcza Bukowa - fotkowo

Piątek, 15 lipca 2011 · dodano: 15.07.2011 | Komentarze 9

Dzisiaj fotkowo z Puszczy. Wiatr okrutny, zimno tylko 15 stopni. Normalnie mamy piękna jesień tego lata :)
Panorama z blatu 52-17:)
AVG CAD:83

Słit fotka nr 1 © wober

Słito focia z ziemi © wober

Słit focia ne 3 po Panoramie © wober

Słit focia nr 4 jest ok © wober

Słit focia nr5 od taki podjazd z uśmiechem © wober

Słito focia nr 6 "zboku" © wober

Puszcza Bukowa - interwałowo

Czwartek, 14 lipca 2011 · dodano: 14.07.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj trening interwałowy. Dla odmiany pojechałem pożyczonym Poisonem MTB do Puszczy. Móc poczuć znowu smak błota w gębie bezcenne. Od ostatniego upadku w zeszłym roku w Szklarskiej nie jeździłem nic MTB. Zamiłowanie do szosy jest zdecydowanie większe ale dla odmiany, raz na jakiś czas szarpnąć się w knieje dla urozmaicenia jest jak najbardziej wskazane. Początek to trasa XC na Szmaragdzie dla rozgrzewki. Oj ostro się podjeżdża, wszystko na twardych przełożeniach bez wstawania dało się odczuć i nogi zaczęły ostro piec :)
Ze Szmaragdu starą trasą Maratonu Gryfa do asfaltu, Potem czarnym szlakiem na Binowo. W Binowie odbiłem do Parku Dendrologicznego w Glinnej. Sporo błota po wycince drzewa ale rower Tomka i tak nie byl od zeszłego roku myty więc go nie oszczędzałem i tak trzeba go było umyć po treningu :)
Z Parku odbiłem na pożarową i potem na Kołowo. Spod nadajnika bocznymi singlami na szuter i powrót na Binowo, Potem znowu opcja Kołowo z podjazdem który kiedyś robił na mnie wrażenie a dziś pojechałem go z blatu!! Końcówka co prawda ciężka ale nie popłakałem się i udało się wjechać (tam złapałem max hr dziś).
Z Kołowa między Domkami na Kijewo, gdzie odbijam na działki z podjazdem i Szutrem wdrapuje się na górę. Odbitka asfaltem na Podjuchy. Podjazd pod Panorame i znowu jestem na Szmaragdzie gdzie odbijam na Bukowe i obok leśniczego kieruję się na Dąbską. Myje rower i do domu :)
Przyznam że technika na poziomie ujemnym. Dziwnie się jeździ po prawie 8k na szosie, nagle w lesie :)
Zębów nie wybiłem, upadków brak czyli nie ma tragedii. Pewnie jeszcze dla odmiany pożyczę rower i może.........pojadę Maraton do okoła Miedwia?

ps. zaskoczyła mnie precyzja zmiany biegów, bo połaczenia XTR'a i Sram X9 i X7 jest trochę kontrowersyjne :D

ps1. Nowy kask Giro Ionos jest wyśmienity :) Przynajmniej nie za duży jak Spec :)

Punkt Widkowy Szmaragdowe © wober

ot mój dzisiejszy kompan © wober

"Wiater wiał"

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 6

Po dniu odpoczynku i wczorajszym lekkim kręceniu przyszła pora na trening z mocniejszymi akcentami. W związku z tym ze po południu ma popadać wybrałem się z samego rana. Na drogach coś mały ruch jak na środę tygodnia, no ale płakać przez to nie będę :)
Kierunek Pyrzyce ostatnio bardzo mi odpowiada bo można poćwiczyć tam fajnie sprinty. Jest kilka lekkich wzniesień, asfalt cudo i pas awaryjny :)
Początek rozgtrzewkowo i już wiem że będzie ciężej bo noga nie kręci. Dopiero po 20km wpadam w rytm. Wiatr w mordę nie pomaga ale trening trzeba zrobić. Odbijam na Parsów, Bielice i ląduje w Gardnie. Chwila przerwy i kieruję się do Puszczy Bukowej od strony Dobropola. Kolejna cześć to podjazdy w Puszczy. Dawno mnie tam nie było i przyznam że w takie wietrzne dni dobrze jest tam uciekać :)

AVG CAD: 92

W Oddali Puszcza Bukowa © wober

Specizlista od zadań......niemożliwych :) © wober
Kategoria Puszcza Bukowa, Szosa

Kalorie: 1981 kcal

Rozjazd

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 12.07.2011 | Komentarze 3

Dosyć szybka regeneracja dziś czułem się bardzo dobrze ale w planie był spokojny przejazd. Trzymałem strefy relaksu. Noga kręci b.dobrze. Liczę na to że uda się pojechać wyścigi w Niemczech. Jak kogoś interesują to zapraszam.

tu możecie wyszukać po landach i jaki rower!!

AVG CAD: 92

Tour de Niechorze - pomocnik liderki

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 13

No to zrobiliśmy sobie kolejną wycieczkę "dwu-setkową" :)
Na starcie pojawili się szosowcy: Magda, Adam, Krzysiek, Adam 2, Łukasz oraz na MTB wyzwanie podjął Tomek.
Dziś dyrektor sportowy podjąłem decyzję że jedziemy na jedyną Liderkę. Grupa dzielnie pracowała nad sukcesem ekipy.
Tempo dosyć dobre jak na taki dystans i liderka dawała radę. Było kilka ucieczek i gonitw, ale ogólnie stosunkowo sporo jechaliśmy zespołowo, dwójkami zgodnie z nowymi przepisami. Niestety nie było wozu technicznego, stąd musieliśmy poradzić sobie sami. Padły 4 gumy. Wszystkie pękały chłopakom, więc widać że muszą ćwiczyć, ale na szczęście mają doświadczenie w zmianie :)
Dziś jechałem w roli "gregario" mocno pracowałem na liderkę. Pierwszy bufet w Nowogardzie, szybkie banany i jedziemy dalej. Kolejne postoje w odstępach około 40-50km. W Gryficach stajemy na premii lotnej na rynku. Od razu dopadają nas fotoreporterzy wyścigu. Dalej już szybko do Trzebiatowa gdzie część staje na bufecie w sklepie dla biedaków (czyt. biedronka) a liderka wraz z pomocą moja i Tomka podejmuje ucieczkę. W Pogorzelicy czekamy na resztę załogi i udajemy się na posiłek w Niechorzu. Trochę nam schodzi, bo nasz makaron chyba przerósł umiejętności kucharza. Na nowo trzeba się rozkręcić. Do Rewala trafiamy od strony latarni morskiej w Niechorzu. Potem szybko do Trzęsacza i przez Pobierowo udajemy się w stronę Kamienia Pomorskiego. Z Kamienia na Wolin i przez Stepnicę na Szczecin. Po drodze stajemy na bufetach, ale tempo stałe. Po drodze było kilka chwil strachu. Najpierw upadek w Gryficach na piasku, a potem groźna sytuacja w Wolinie. Chłopaki gwałtownie hamowali bez mocnego akcentu głosowego. Tomek liznął koło Łukasza i poleciał na mnie, ale na szczęście udało mi się czmychnąć. Niestety rozpędzona Magda nie zdołała wyhamować i wpadła na Tomka lecąc przez kierownicę. Groźnie to wyglądało i panowie po prostu muszą nauczyć się jeździć w grupie, bo było to głupie i nierozsądne. Na szczęście nikomu nic się nie stało i sprzęt cały. Trochę zadrapań i siniaków. Nawet pan policjant zatrzymał się aby udzielić pomocy ale podziękowaliśmy bo liderka jest Twardzielką :)
Potem już ograniczone zaufanie i jechaliśmy swoje. Grupa uciekała, ale to nam nie przeszkadzało trzymać dobre tempo. Pomagali Tomek i Krzysiek i daliśmy radę dotrzeć do mety :)
Kolejnym razem pojedziemy mocniej i szybciej.

ps. a teraz Panowie uczyć się jazdy w grupie bo........będzie nieszczęście :/
ps.2 Gratulacje dla tych co pojechali swoje życiówki :)

AVG VAD: 86

Na blat zrzuciłem tylko 1 raz na chwile. Cała wycieczka na "małej"

Nowogard pierwszy przystanek © wober

Żabowo, stoimy bo......... © wober

Miszcz zmieniania gumy :) © wober

Pomocnicy Liderki :) © wober

humory dopisują - Gryfice Bufet © wober

najlepszy pomocnik na wyścigu © wober

Latarnia Morska Niechorze © wober

panorama Trzęsacz © wober

Gryfino Team

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 5

Wczoraj zgadałem się z Rafałem z Gryfina i dołączyłem do ekipy. Na miejsce zbiórki mam dokładnie 20km wiec był czas na rozgrzewkę i rozjazd (choć z tym drugim jakoś słabo wyszło). O 9:3- wyruszyliśmy z ekipą w stronę Krajnika. Na pierwszym podjeździe od Pastuszki dwóch zrezygnowało co mnie dziwi bo tempo było lajtowe. Zostaliśmy w 6 osób i przez Widuchową dotarliśmy spokojnie do rozjazdu na Krajnik Dolny. Początek jest z górki więc było się gdzie rozpędzić. Już myślałem że nie mają w zwyczaju jechać mocniej bo był z nami [p. Edmund który ma 60 lat stąd jestem pełen podziwu ze trzymał koło. Postanowiłem trochę poharcować bo noga wypoczęta od dwóch dni. Zaciąg na 53km/h i grupa jedzie. No to smerfastycznie pomyślałem. CO prawda niektórzy oszukiwali dając zmianę zaraz po wyjściu na nią ale do Krajnika było ostro. Na miejscu chwila przerwy na napełnienie bidonów. Powrót wałem. Początek spokojny około czterech dych potem trochę poskakaliśmy z Filipem i Rafałem i Grupa się lekko porwała. Chwila na zjednoczenie sił i potem już stałym tempem po zmianach. Fajnie się jechało pewnie będę chłopaków częściej odwiedzał :)

ps. Znowu na drodze spotkałem Misiacza i tak pędził że jak się zorientowałem że to on było za późno żeby nawet krzyknąć ale pozdrawiam teraz :)

AVG CAD 87:

Kalorie: 1981 kcal

Obyło się bez deszczu

Piątek, 8 lipca 2011 · dodano: 08.07.2011 | Komentarze 0

Dziś bardzo spokojnie po południu wycieczka bez spinki.
Trasa: Szczecin-Gryfino-Wełtyń-Gardno-Glinna-Stare Czarnowo-Płonia-Szczecin

Kto nie może ten...Niechorze :)

Środa, 6 lipca 2011 · dodano: 06.07.2011 | Komentarze 8

No to się wybrałem nad morze tym razem. Pobudka przed szóstą i obrałem kierunek Niechorze. Wybrałem się do chrześniaka zobaczyć jak mu jest na wczasach z dziadkami. Początek bardzo zimny, tylko 13 stopni ale kolo ósmej było już słońce. Za Kliniską dorwałem kolegę na szosie który też jechał nad morze do Międzywodzia ale przez Stepnicę co nie było ki po drodze bo po pierwsze za blisko a po drugie robią tam drogę i nie jest za ciekawy asfalt. Obrałem zatem w goleniowie gdzie rozeszły się nasze drogi kierunek na Nowogard. Fajną ścieżkę tam zrobili jedzie się wyśmienicie. Z Nowogardu na Płoty, Gryfice, Trzebiatów, Pogorzelicę i Niechorze :)
Wiatr nie przeszkadzał. Fajnie się jechało. Od Płot stosunkowo gorąco ale dałem radę.
Plażowanie, piwko, kebab, pizza i autem z bratowa do domu. To się nazywa tydzień regeneracji pełnym.....brzuchem :)
AVG CAD: 91

Niechorze Plaża i widok na latarnię © wober

Trzebiatów ratusz © wober

Lekko

Wtorek, 5 lipca 2011 · dodano: 05.07.2011 | Komentarze 6

Ten tydzień jest zdecydowanie regeneracyjny z lekkim kręceniem. Niestety dziś sam bo kompanów do jazdy brak. Jako, że od 14 transmisja z TdF to treningi przerzucone na rano. Wystartowałem o 10:00 w kierunku Pyrzyc ch0oć miałem jechać na banie ale jakoś się pozmieniało :)
W Starym Czarnowie minąłem się z jakimś kolarzem po pięćdziesiątce chyba z STC. Wiatr przyjemny, pogoda wyśmienita, nic tylko jechać.
Z pyrzyc na Stargard, Kobylankę, Kołbacz i do domku.
AVG CAD:92

Bridgestone Stargard Szczeciński © wober

to się nazywa sciezka lepsza niż niejeden asfalt!!! © wober

Rozjazd

Poniedziałek, 4 lipca 2011 · dodano: 04.07.2011 | Komentarze 1

Dziś spokojnie, teraz kilka dni lekkiego kręcenia. Rano nic nie wskazywało na to że uda się wyjść ale pogoda od południa znacznie się poprawiła.